Gå til innhold

Vi er så ubeskrivelig glade!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er så ubeskrivelig glade!!!!!!!!!!!!! NYTT 18:34 7.04.2008

JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI!!!!

Vi har herved fra gårsdagens dato fått det skriftlig fra biomor at min samboer overtar hovedomsorgen for gutten fra sommeren av!!!!!!!

ENDELIG skal gullgutten vår få et rolig, stabilt og et fantastisk hjem der foreldrene tenker på barna før seg selv!, og et liv der han slipper å bo i flyttekasser!!:)

Vi er så hoppende sprettende glade!!!!:) Har bare lyst å rope det ut til alle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERE :-)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!! Håper det ordner seg for oss også snart... :)

Skrevet

Må bare benytte anledningen til å rope JIPPIIIIIII samen med deg :0) Kjempebra Gudlo!!!!!!!! Kan jo ikke la anledningen til en *gratulasjonsklem* gå fra meg :0)

Skrevet

Taker for det sistemann, godt at noen roper med meg:):) HIhi, min samboer sa at han ville kopiere opp papiret i 100 000 eksemplarer og kaste de utfor byfjellene, sånn at han hadde 100 000 vitner på at dette faktisk var skrevet ned:):) Hihi, syns han var litt søt da:)

Takk for klem`en,,det kommer en hoppende tilbake til deg:)

Skrevet

Syns jeg ser masse papir komme svevende:-)

Veldig kjekt og gratulerer! Det er godt når det endelig ordner seg til det beste for barn! Synes også at det er utrolig kjekt å lese om en stemamma som er så sprettende glad for å få stebarnet sitt boende permanent! Blir sprettende glad selv. Den gutten, han er heldig han!

Skrevet

Å så fantastisk!!! Det må være en helt herlig følelse å få det brevet, jeg forstår så inderlig godt at dere er glade!!!

Sender en HIPP HURRA tilbake!!! :o)

Skrevet

Gudlo:

He he... var jo en utrolig søt reaksjon fra samboeren din da :0)

Godt å høre om en pappa som synes det er helt naturlig å ta ansvar for barnet sitt!! *blir glad inni meg* :D

Er som hun andre sier her, at det er så koselig å høre om en annen stemor også som synes det er koselig å ha stebarnet boende på fulltid :0)

Er jo ikke SÅ mange av oss... ;0)

Skrevet

Ja, dette var utrolig koselig å lese! Så bra for dere! Jeg har ste/bonus-sønnen min boende her hos oss. Mannen min og biomor avtalte for 2,5 år siden at gutten skulle bo hos oss ett år, også skulle de bytte. Heldigvis har det ikke blitt til det. Gutten har det mye mer stabilt hos oss. Her er det faste rutiner, og han føler seg trygg. Det første året flyttet biomor sikkert 6 ganger. Tenk om gutten skulle bodd sammen med henne da. Måtte sikkert ha bytte barnehage i ett sett også. Nei, jeg er superglad for at det har blitt som det har blitt. Jeg har jo i tillegg fått et veldig godt forhold til han (siden han bare var 3 år da jeg flyttet sammen med mannen min). Gratulerer, og lykke til!

Skrevet

Tuuusen takk for alle svar og lykke ønskninger!!:) Har ikke vært inne på denne linken siden jeg sist svarte selv, og ble faktisk veldig rørt nå:) Det du skrev Travelmor, og du sistemann79, at han er heldig som har meg som bonusmamma, fikk tårene frem i øyekroken min:-)

Ja, det er synd det ikke er så mange "solskinnshistorier" på mine-dine-våre fronten, men jeg tror nok at det finnes MANGE, men det er ikke så ofte de kommer frem desverre...

Men en ting er sikkert, at selv om dette er en kjempe hyggelig historie, så er vi jo klar over at det sikkert kan bli tøft i begynnelsen for gutten, men det er jo da det er godt å ha denne siden hvor man kan søke råd:-)

Ha en herlig kveld alle:)

Skrevet

Gudlo og Nene:

Vi kan jo ha en liten supportgruppe vi som har bonusbarn på heltid... :0)

Er fint å kunne dele erfaringer med noen som har litt lik situasjon. Er du ny her Nene, el har du byttet nick? Kanskje jeg bare ikke har "sett" deg før... alltid koselig med flere positive bonusmammaer :D

Skrevet

ja det er klart vi kan sistemann:) men du, du har fått PM`ene jeg sendte til deg sant? Den ble så lang at jeg måtte sende den i to deler for å få lov å sende den;)

Skrevet

Har fått begge :-)

Har du fått svar?? Sendte pm nå nettopp - håper den kom fram, var litt lang... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...