Mage Mi Sa Jo Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 da kom TR. sef. 3 dager over og jeg som skulle kjøpe test i dag der sparte jeg jo de penga. men jeg trodde virkelig at nå var jeg pregs. men denne gang ei. er ganske lei meg nå. hvorfor er det så vondt. jeg hadde jo ikke planlagt å bi gravid nå heller men glemte noen piller. og hadde sex i riktig periode. og er helt rar i kroppen og puppene pleier ikke være slik men tr kom nå likefult i dag. kom på jobben i dag. måtte ta meg litt tid for meg selv. ja jeg vet jeg er teit mange andre som har slitt lenge. men disse håpene gir en masse drømmer og tanker som er tunge å gi slipp på.
bomsa Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Et håp kan være like stort etter en dag, som etter ti år....Det er lov å være lei seg!
Mage Mi Sa Jo Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2008 takk. har selv en søster som ikke kan bli gravid på vanligmåte og som nå har gitt helt opp. derfor jeg føler meg litt teit. hun har slitt så lenge mens jeg tross alt har to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå