mammatil2. Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 vi reiser til tyrkia nå i april. har billett fra 18 april - 1 juli. den er åpen. regner med å bli i ca 1 1/2 mnd.skal til familie der. er det sånn at man får ny billett på flyplassen der ,eller må vi ringe til reisebyrådet så ordner de billett. vare der i dag,men de informerte så lite,sa bare billetten er åpen. er jo ikke en selvfølge at man vet alt. takker for svar.
Fikk maibaby06 Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Jeg har reist med åpen retur innenlands, antar det er noe av samme ordning. Du må si fra litt i forveien hvilken avgang du vil ta, ellers vet de jo ikke at du kommer så det kan være fullt:) Jeg bare møtte opp på flyplassen, visste heller ikke hvordan det fungerte. Fikk plass fordi det ikke var full avgang. God tur:)
mammatil2. Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2008 er det da det samme hvilken avgang man velger.tenker på priser og sånn. betaler man ikke noe med åpen billett da?
Fikk maibaby06 Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Hm, tja:) Trodde at det allerede lå inne i prisen man betaler. Lavpris får man jo oftest når man kjøper billetter lang tid i forveien, og de kan ikke endres. Vil tro dat at åpen billett er noe dyrere? Jeg betalte ikke noe den gangen jeg reiste, sa bare hvilken avgang jeg ville ta. Står det ikke noe på billetten/reiseruten da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå