Gå til innhold

Boka " Menn som hater kvinner"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den bra? Kjøpte den i dag. Trenger inspirasjon til å begynne å lese...

Videoannonse
Annonse
Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

en av de beste bøkene jeg har lest. husk at det er 3 bøker i serien. Må lese toeren "Kvinnen som lekte med ilden" og treeren "Luftslottet som sprengtes". Du blir seriøst helt besatt, klarte ikke å legge den fra meg!

Skrevet

Jeg kjøpte den nettopp jeg også, og har bare så vidt kommet igang. Men har hørt mye bra da:)

Skrevet

Bra og skummel;-)

Jeg har bare lest den første, når jeg er ferdig med eksamene dette semesteret, skal jeg lese de to andre også og jeg gleder meg:-0!

Skrevet

Kjempebra!! jeg er snart ferdig med den tredje, de er helt supre og anbefales!!

Skrevet

Da er det vel bare å sette i gang da. Så lenge siden jeg har lest en bok som virkelig fenger. Lei av å lese noen få kapittel, for så å bare gi opp. Men dette høres lovende ut!

Skrevet

Er det Stieg Larson bok? I så fall er det vel den jeg leser nå og jeg holder på å dø av kjedsomhet. Historien kommer jo aldri i gang.... Er ikke revet med ennå og er et godt stykke inn i boka, men har blitt lovet at den blir bedre så jeg kjemper meg gjennom side opp og side ned.

Skrevet

Ja det er hans bøker, den første tok litt tid før man kom i gang, men det er verdt det! :-) De er så utrolig spennende!

Skrevet

Jepp, men den er litt "treig i oppstarten", kommer seg utover i boka, men litt gjesp første 100-200 sidene....må "komme inn i handlinga", jeg driver å leser den selv for tida :-)

Skrevet

holder på med bok 2 jeg nå. synes de er kjempe bra. fikk oxo beskjed at bok 1 var litt treg i begynnelsen.. men blir myyyye bedre, og kjempe spennende:)

Skrevet

Hehe, bra måte å selge inn debut boka si da. Skrive 200 sider med yadayadayada... hehe

Jeg har allerede lagt den fra meg en gang, men hadde ingen andre uleste bøker liggende nå så da ble det til at jeg startet på den igjen...

Skrevet

Ååå de er knallbra! Jeg synes det er så synd at det ikke kommer flere bøker fra han.

Når du har lest nr 2, så må du ha nr 3 liggende for hånden, for det er så spennende :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...