Noah 21.05.08 :) Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Jeg tror jeg har vert så dum og ha klart og rote bort helsekortet mitt,har snudd hele huset på hodet,men finner det ikke noe sted! Har de alt inn på data både lege og jordmor,slik at de bare kan fylle ut et nytt et?
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Enten fastlegen eller JM har en del av kortet ditt hos seg hele tiden. Så jeg regner med at det går bra og at legen eller JM kan fylle ut ett nytt ett til deg dersom du ikke finner det.... Har ikke sett at de jeg har legger inn noe på data ihvertfall....
Gjest Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 jordmora mi har den rosa delen av mitt helsekort.hør med din,kanskje hu har den:))
mastermind Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 JOrdmora mi har ikke noe.... De har jo dataene mine, og prøveresultater selvsagt på data, men alle opplysninger som vekt, blodtrykk og sfmål gjennom svangerskapet står kun i mine papirer. De skriver iallefall ikke på noe annet når jeg er der. Ikke på papir og ikke på data. Og jordmora er så forvirra at hun husker ikke nok til å skrive det ned etter at jeg har gått.
mumsi tobarnsmor Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Jordmora mi kopierer alt inn på eit eiget rosa ark. Legen noterer litt på pcen, men trur ikkje det gjelder alt på skjemaet. Virker som det er svært individuelt....
L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 lege eller jordmor skal ha en del av helsekortet ditt, den rosa delen som nevnt over.
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Sjekk i bilen;) Jeg har det med å legge fra meg ting der. Lykke til!
--niffi-- Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 Kopierer alt inn? Det er jo sånn gjennomskrivingsark - hos meg legger de min kopi oppå deres kopi også kommer alt som skrives på begge arkene. Spør legen din! Og det ordner seg nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå