Gå til innhold

Dere med flere barn i barnehagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken rekkefølge leverer dere barna i? Kommer snart til å ha 3 barn som skal levers på 3 ulike avdelinger. Eldste er skolegutt til høsten, mellomste er 3,5 år og mini snart 10 mnd. Eldste er greit nok, han leverer seg selv på sin avdeling og så kommer jeg innom før jeg går og sier hade, mens mellomste må følges og det samme må naturlignok mini... Hvem levers først?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har to som går på hver sin avdeling.

her leveres de først annen hver dag... den som ikke leveres først er med inn til den første.. eldste har begynt å gå inn til seg selv alene om han ikke er førstemann, også går jeg dit etterpå..

Skrevet

Leverer Storebror på snart 6 først og så Knerten på 2.

Henter i samme rekkefølge.

Storebror først så får han være med på avd. til Knerten.

Er tilfeldig at det ble sånn. Men med de rutine-guttene jeg har, blir det umulig å snu på det :o))

Skrevet

Ja må finne på noe der, kanskje greit å levere 3 åringen først, det går vel kjappest.

Skrevet

Vi er heldige, vi leverer hvert vårt barn på hver sin avdeling. Når jeg leverer alene, tar jeg minstemann først. Det er lettere å dra med seg storegutt rundtomkringfallera enn å styre med lillegutt.

Skrevet

Er så heldig enda at begge er på samme avdeling. Men tenker jeg kanskje leverer største først fra høsten, når han begynner på ny avdeling. Men det kan jo forandre seg når jeg får prøvd litt....

Skrevet

Skjønner jeg er heldig som kan levere alle på samme avd... Selv om de er i forskjellige avd så leveres alle på liten avd om de kommer før 8... er der før 8 hver dag. Begynner jo kl 8 selv...

Skrevet

Hvis ikke noe skjer her så må jeg alltid levere og hente minsta først og sist pga avstanda mellom barnehagene...sukk... :-(

HÅPER det ordner seg, burde vært en lov om at søsken ikke kan få plass i forskjellige barneahger, i hverfall når jeg vet ENEBARN har fått plass i samme :-( Skikkelig lei meg og skuffa....

Skrevet

I fjor så var mine på forskjellige avdelinger, mini på 0-3 avdelingen og midi på 3+ avdelingen. Avdelingene ligger i samme bygg men ikke i samme etasje og så måtte elste jenta på skolen.

Elste jenta gik sjølv til klasserommet (var da i 3.klasse), så leverte jeg mini først siden han ikke hadde all verdens tålmodighet hvis jeg tok midi først :) Og midi kunne fint vente imens jeg tok av tøyet på mini, satt ting på plass og satt han igang med aktivitet før jeg og midi gik ned til hennes avdeling.

Nå går de heldigvis på samme avdeling, men til høsten så skal midi begynne på skolen/SFO. Og regner med at jeg kommer til å gjøre som tidligere og levere mini først og så følge midi opp til SFO'en.

Kommer kansje an på hva du tror blir enklest med dine barn..

Skrevet

Ugla ;-)

Når enebarn har fått plass i samme? Hva betyr det? Hvis man ikke har søsken så skal det vel godt gjøres at de har fått plass på samme barnehage som søskene sine? :-) Skjønte ikke den jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...