Gå til innhold

anonym...

Anbefalte innlegg

Skrevet

står det ikke over her at vi kan være anonyme,og at dette ikke vil bli forandret på? hmmm..... må visst forandre litt på teksten oxo da..... og hvorfor er knappen borte? har vi vært så grusomme i "kjeften" at vi må stå til ansvar for det som blir skrevet og nå... hehe..... jaja.... kanskje greit. noen tok litt av noen ganger:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har liksom aldri forstått hvorfor 1 trimester skal være anonymt og ikke de andre to,jeg synes det er helt greit. Nå skal vi se hvor mange som virkelig tørr stå for alt det de har slengt med leppa her inne,mens det har vært mulig å være anonym.

Skrevet

Huff her skrev jeg feil,hvorfor ikke 1 trimester skal være anonymt,men de to andre skulle det være.

Skrevet

kanskje det er fordi vi er værst i 1.tri.... mest hormoner og sånn.... det har igrunn ikke slått til her da men. syns hormonene løper løpsk innimellom enda jeg:) men det går jo an å prøve å ta seg sammen og da.... jeg tror ikke det blir like mye ubehøvla kjeftbruk her inne nå....

Skrevet

endelig er min fiende på 2. trim borte. hater når anonym er anonym for å slenge dritt. blææ.. men dette har jeg skrevet om på krangle hehe.

Skrevet

Hm, det la jeg ikke merke til engang :) Så utrolig deilig da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...