Gjest Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Da blir det å reise til sykehuset i kveld da... Hun jeg snakket med på telefonen nå syntes det var merkelig at jeg ikke ble tatt inn til sjekk etter at jeg ringte første gangen i dag.. Er forskjell på disse jordmødrene =/ Er litt nervøs nå kan man si...! Tror samboeren min er enda mer nervøs =P Nå skal vi bare spise litt og så bærer det til sykehuset =/
en på vei *utklekket:)* Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Lykke til:) Hvorfor skal du på sjekk egentlig...mulig jeg har gått glipp av litt lengere ned. Håper iallefall alt går bra..
snart mor til 3 Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 har det kommet mer nå da?? huff...er jo litt i tidligste laget nå da,selv om at det skal gå bra å få unge nå men....du skal jo holde oss med selskap enda en stund!! :-S når skal du på sykehuset da?? må informere oss etterpå!
Sauen Shaun Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Lykke til. Håper det går bra og at babyn får være inne enda litt lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå