Gå til innhold

Noen med flere barn som har VW Passat her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må inn med Caravellen pga noe småplukk og får en leiebil i stede de dagene det tar, en Passat, men jeg er litt bekymret for om vi vil få plass til alletre barna i den? Mini sitter jo i stor bakovervendt bilstol og de to andre barna i beltestoler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du skulle få plass til det i noen dager ja. Hadde en passat med to barnestoler og fortsatt plass i midten.

Savner den bilen og sakl titte på en ny nå. For jeg vil ha en slik som familie bil.

Men du som e rvandt med en caravelle synte nok den virker liten ja.Lykke til det kommer til å gå så bra skal du se.

Skrevet

Det er jo bare for noen dager så bare det er plass til alle tre så er jeg fornøyd :-) Har bare hatt Caravellen i en uke, før det hadde vi en liten sedan som det knapt var plass i når mini satt i babysetet (som han har vokst ut av, var på høy tid å få Caravellen og bytte bilstol!) så liten bil er vi forsåvidt vandt med ;-)

Skrevet

Vi måtte bytte bil når vi fikk nr 3 pga at vi ikke fikk plass til tre barneseter bak, men vet om endel her inne som har fått det til så kommer nok helt an på typen passat. Vi hadde sportsseter, mulig det var derfor det ikke gikk.

Skrevet

De stod stasjonsvogn i papirene (fikk sånn bekreftele i posten i dag og da stod type leiebil nevnt).

Skrevet

Det går med flere bakovervendte i en Passat, så det burde gå med et bakovervendt og et par andre seter :)

Skrevet

Vi har foreløbig 2 barn bak i bilen, en som sitter bakovervendt. Kommer til å ha nr 3 bakovervendt også, og det ser ut til at det blir plass :)

Ikke god plass, men plass! hehe

Skrevet

Eller så får du plassere en av ungene forran og en slank voksen bak sammen med de to andre ungene... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...