Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Mannen min jobber på et kjøpe senter. På dette kjøpesenteret jobber ei kjempe pen dame som tilstadighet prøver seg på mannen min. Vet han liker henne kjempe godt og er forelska i henne. Det hele startet sist høst. Jeg oppdaget at jeg var gravid, og ringte glad og forventningsfull til min mann. Han sa bare tørt gratulerer. Trodde han var så nøktern siden han var på jobb, men gleden kom aldri. Jeg syntes dette var rart siden vi har barn sammen fra før, og har snakket om et til. Etter et par uker kom sannheten, han hadde tenkt å gå ifra meg. Etterhvert kom det også frem at han var forelsket i ei på dame på jobben. Det ble en tung og vanskelig start på graviditeten. Gikk hver dag og var kjempe redd for å bli alene. Men etterhvert gikk det bedre mellom oss og jeg begynte å se lysere på fremtiden. Etter en stund kunne han også fortelle at det virket som dama hadde mistet interessen. Jeg begynte å slappe av igjen. Helt til i dag. Nå fikk jeg vite hun har begynt å prøve seg på han igjen. Fikk helt panikk. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Vil ikke bli alene med 3 små barn. Han bare ler, skjønner ikke hvorfor jeg tar sånn på vei. Men jeg har da fremdeles høsten friskt i minne. Og er liv redd. Aner ikke om jeg har noen grunn til det, og er redd for å spørre. I tillegg har han begynt på å slanke seg igjen, noe han ikke har holdt på med den tiden hun ikke var interessert. Tilfeldig eller ikke? Noen som har noen gode råd å komme med?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Så nå er han kun sammen med deg, fordi hun dama på jobben dumpa han. Herregud... hvor har du gjort av selvrespekten din jente? Spark dusten ut dørene og vis at du har litt stolthet igjen.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Greit du er glad i fyren, og ikke vil miste han av den grunn. Men vit at du klarer deg aleine:) Ikke legg ansvaret for ditt liv og din lykke i hans hender. Vil du ha det sånn som nå fremover, eller vil du gjøre noe med det? Om du velger å gjøre noe, så vit at det kan gå begge veier; han får opp øynene for hva han mister, eller han går... Men jeg vil si det ikke er et stort tap om han går, siden han ikke ser ut til å respektere deg. Det er lett for at han vet hvor han har deg. At han vet du ikke går. Og det kan gjøre han tøffere, og det kan bli lettere for han å holde på sånn med denne dama. Er sikkert ikke dette du ville høre, men det er vel dette som er sannheten...(?)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Så vidt jeg vet har han ikke hatt noe forhold til dama, og han kjenner henne ikke. Han er bare betatt av et flott utseende. Vi har hatt det kjempe fint den siste tiden, og det eneste som egentlig har skjedd er at hun har begynt å prøve seg igjen. Vet ikke om jeg har grunn til å være redd i det hele tatt, og han har ikke sagt noe om å gå ifra meg, men kjenner jeg får panikk bare ved tanken på at hun prøver seg. Kanskje er det bare mine hormoner som får meg helt ut av balanse. Jeg er 7 måneder på vei, føler meg feit og pløsete og hun går rundt perfekt. HI
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Tilfeldig? Neppe! Be han bli voksen og ansvarlig!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #7 Skrevet 18. august 2010 Så det har ikke "skjedd noe", og han kjenner henne ikke engang? Du sier jo at han hadde tenkt til å gå fra deg. Man går da ikke fra noen pga en avstandsforelskelse...? Jeg hadde ikke stolt på denne mannen! Tenk deg om.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #8 Skrevet 18. august 2010 Hvis han er så lite til å stole på at han ikke kan jobbe med damer uten å bli forelsket og ha et forhold på si så er han pokker meg ikke mye verdt! Jeg håper faktisk at hu dama der også er i et forhold slik at hu også blir sparka ut. Makan til idioti du finner deg i da?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #9 Skrevet 18. august 2010 Dette må du ikke finne deg i. Ikke la frykten for å bli alene med 3 barn gå ut over selvrespekten din. Slik det er nå er du en dørmatte. Han behandler deg ille. Han burde si klart fra til denne dama at han har kone og barn. Og at han ikke er interessert. Gjør han ikke det er han ikke noe å samle på. Gi han et ultimatum. Henne eller deg. Om han så må bytte jobb. Jeg tror uansett om han velger å gå fra deg, så gjør han en tabbe. Tviler sterkt på at denne damen gidder å slå seg til ro med en mann med tre barn fra før, så lenge ikke hun da har barn selv. Hun er vel mest interessert i å få bekreftet sin egen penhet med å ha sex med en opptatt mann. Det finnes slike stygge horer rundt omkring. Og da skriver jeg stygg fordi det må personligheten hennes være om hun holder på å stadig prøver seg på opptatte menn med barn. Vil han ha ei slik ei så må han jo bare velge henne. Men som sagt det holder vel bare i noen mnd. En slik egoistisk bitch gir seg vel fort når hun ser at han må betale barnebidrag for 3 barn, og ha de ellers på besøk og stille opp for barna sine. Jeg tipper hun kun er interessert så lenge han er opptatt og det ikke innebærer noe ansvar for henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå