Ina25♥med gull i magen Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Bare litt nysjerrig, hehe:) Jeg er i uke 8 nå, og de har blitt merkbart større. Tror de har blitt mellom 1 og 2 cuper større!! Er ikke det litt voldsomt? Så tidlig.... De har også vært ekstremt ømme, hovne og harde (!!), men det har gitt seg litt nå... Men brystvortene er såre... Håper de ikke fortsetter å vokse i dette tempoet, hehe...
mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 mine har blitt minst 1 størrelse større å jeg er bare i uke 5.... hehe der er rart hvordan kroppen forandrer seg så for! er det din første? det er min og kjempe spennende!
Tvilling79 Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 er 11 uker i morgen, gått opp i alle fall 1 str.. og jeg brukte DD fra før og trenger IKKE mer! utrolig ømme også!
des08 & aug10 Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Jeg er i uke 5+2 nå, og mine er blitt mye større... Jeg har også veldig ømme pupper, og såre brystvorter! Må snart kjøpe nye Bh'er for de jeg har begynner å bli for små!
frøet76 Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Jepp! Det har de her. Minst en cupstr, og syns ikke det er noe særlig, jeg:( Hadde 75 D, nå 75 E minst.Er i 11 uke på fredag. jaja....
Promp Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 JA! Store og vonde! Kunne bruke trekant b-h før, men nå bare tyter det ut! Vet at de blir mindre etter amming da:-)
♥♥♥ Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Puppene mine har uten tvil blitt fastere om ikke annet. Føles hovne og ømme, spes rundt brystvortene. Har ikke merka så mye på bh enda, men har absolutt store nok pupper fra før... Er 6+2 i dag. Skikkelig vondt å ta av bh om kvelden. Merkbart mer ømme pupper om kvelden, og også begynt å være ganske ømme når jeg våkner om morgenen...
Eline på vei med nummer to Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Jeg er 7+3 og de har vært vanvittig schvære siden jeg var 4+3... Har vel gått opp 1-2 cupstørrelser og må vel kanskje ut på BH-shopping snart, hadde heldigvis en BH som var litt for stor som jeg bruker På nattestid så må jeg bruke en slik topp (pre-fjortis-bh) for å holde de på plass fordi de er så utrolig ømme...
Gjest Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Æsj...bare meg som ikke har merka noen endring? Er 5+1 idag, å kan ikke si jeg har lagt merke til noen forskjell...ikke øm eller noe... Nesten litt trist for virker jo som "alle" er det... Hehe...skal vell ikke klage
lully Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 nei da.......ikke helt alene... men jeg er så tussete jeg da... håper liksom jeg skal få noe vondt.ømteller sårt snart.... liker ikke helt at det ikke er noen form for symptomer...men ..var liv der for ei uke siden.... så får vel bare prøve å slå meg til ro med det....... kniiiis...
Heb+2 Skrevet 8. april 2008 #11 Skrevet 8. april 2008 Jeg har ikke merket noe, er 5+1 i dag. Sist jeg var gravid merket jeg det veldig godt, ekstremt ømme.Det var sånn jeg forstod at jeg var gravid sist. Men nå, ingenting nei.
Lady`83 Skrevet 8. april 2008 #12 Skrevet 8. april 2008 Er snart 10 uker og merker ingenting enda...virker bare noen ganger som de blir litt større på slutten av dagen...hehe...men det virker jo litt rart da...=)
Gjest Maja:) Skrevet 8. april 2008 #13 Skrevet 8. april 2008 Det var faktisk mannen min sim komenterte at de var blit større. Jeg har bare merket litt ømhet og litt mer tyngde. Jer er 5+6 i dag!
Youngster*mamma* Skrevet 8. april 2008 #14 Skrevet 8. april 2008 Jeg har ikke merka noe på brystene. Eneste er at brystvortene er tørre og såre. men dette var verst i uke 6-7. er 9+4 nå. Har veldig små bryster fra før, så krysser fingrene for at di vokser etter hvert
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 8. april 2008 #15 Skrevet 8. april 2008 Jeg merker omtrent ingenting i puppene..bare bittelitt stikninger en sjelden gang..Er 6+4, men jeg har en god nyhet til alle som ikke er øm, og det er at de blir mindre øm for hvert svangerskap!! Dette er mitt 3.svangerskap så jeg satser på det er derfor:-) Kjenner også noen som ikke har vært øm med 1.mann heller, så vi er alle forskjellige..men lett å bli bekymret likevel:-)Med 1.mann her kunne jeg ikke ligge på magen engang, så vonde var de. 2 gangen var de ikke særlig vonde, men litt mer enn nå som jeg ikke kjenner noe.
Miniogmy Skrevet 8. april 2008 #16 Skrevet 8. april 2008 puppene mine var vonde før mensen de, og har vokst i turbofart.. må bruke ammebh nå, pga støtte og fordi den er bedre for såre brystvorter.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå