Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Fikk satt inn en i dag, men lurer på om d er noen bivirkninger?? tar imot alle erfaringer
MaRiAnNe_85 Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Noen kan få litt sterkere blødninger ved menstrasjon.Den er studier som indikerer at svangerskap utenfor livmoren er noe hyppigere med bruk av spiral. Så den bør fjernes så fort så mulig om man blir gravid. Har kobberspiral selv,er kjempefornøyd m den! Ingen hormoner:) Og svært lite bivirkninger! Er litt usikker på om det var en bivirkning til,men det skal stå i det heftet man får når man setter inn kobberspiralen.
nr-4-i-oktober Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Jeg var fast bestemt på å ikke ha hormonspiral etter forrige svangerskap. Har slitt litt med å bli gravid, og ville ikke ha hormoner inn i kroppen. Valgte derfor kobberspiral- ble satt inn 10 uker etter fødselen. Gikk veldig greit det helt til mensen kom tilbake etter ca 9 mnd.. Har aldri opplevd så store blødninger før- de var myye kraftigere og mer langvarige enn til vanlig . Måtte på do minst annenhver time døgnet rundt for ikke å få "oversvømmelse". Det var ikke til å leve med. Holdt ut i 3 mnd med denne spiralen, før jeg bestilte legetime for å få bytta til hormonspiral. Med denne forsvant alt av blødninger, og jeg ble gravid på 2 pp etterat den var ute, så hos meg blir det hormonspiral etter fødselen ja.. Det varierer vel hvor store blødningene blir med kobberspiral, men jeg var altså blant de uheldige...
nr-4-i-oktober Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Håper forresten du slipper så store blødninger som jeg fikk )
fox`y Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 jeg har kobberspiral og er kjempe fornøyd. jeg tåler ikke hormoner da så var d siste valget. blør mere d gjør jeg og litt smerter,men d er bedre enn å være sint,legge på seg og rett å slett ikke være seg selv.
MaRiAnNe_85 Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 jeg glemte å si at jeg har faktisk små blødninger nå.Tror jeg har mindre nå enn d jeg hadde før jeg ble gravid.Så var vel av de heldige:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå