Gjest Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Noen som vet? Det står ingenting på selvangivelsen min om barnehagefradrag. I tillegg hadde vi en dagmamma (jobbet hvitt) i hele fjor vinter- dette er heller ikke registrert og hun har sendt inn papirer. Hmmm er så dårlig på sånt. Eventuelt hvordan skriver jeg inn dette? Huff på tide at jeg lærer.
WildPrincess Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Vis du åpner opp den veiledningen som følger med selvangivelsen din, og ser på nest siste side i punkt 5.0 finner du et eksempel på hvordan du skal føre inn barnehage som ikke kommer på automatisk. Anntar du kan legge inn dagmamma her også.
Raajohan Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Du får barnehagefradrag på inntil 30000kr pr år!!=)
Gjest Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Takk for svar. Vet noen horfor ikke dette er kommet med? For det er vel vanlig at dette skal stå? Fikk igjen ganske mye- men greitt å få med det som skal med.
marien - FØDEKLAR! Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Stod ikke hos noen av oss, heller. Merkelig....
Gjest Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Mmmm men jeg har ingen punkt som heter 3.2.10.. hmm ikke greitt dette.
Edelweis Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 det har ikke jeg heller. hvor i all verden skal jeg føre inn dette da???
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Du må føre det inn på nettet, kommer opp der...om du ikke skjønner hvor så søk på barnehage i rettledinga så kommer det opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå