Gjest Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 er dere mye på do for tiden? jeg er 12+4 og er på do hele tiden.. avogtil kommer det mye, men avogtil kan det være slik at jeg akkurat har vært på do så kjenner jeg at jeg må igjen, men da kommer de lite:S har ikke noe svie heller så tror ikke det er urinveisinfeksjon da..
La vita è bella <3 Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Hormoner, hormoner Og så presser kanskje livmora også en del før den beveger seg oppover. Jeg var ofte på do i flere uker. Nå trenger jeg ikke gå så ofte lenger, er 22+2 nå, så det stabiliserer seg vel etterhvert. veldig individuelt akkurat det også, vil jeg tro.
Madde/sommergutt:) Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 jeg var også MYYYYE på toalettet di første ukene.. men du kan trøste deg med at det avtar etterhvert som du kommer lengre på vei:) så blir det vell en ny runde igjen når man er veldig langt på vei igjen:) Men det er iallefall mye toalettgåing i bynnelsen og slutten av svangerskapet, så er det mer eller mindre som normalt sånn midt i mellom:)
Gjest Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 okei:P når gikk dette over hos dere da? jeg trodde det skulle gå over når en kom til 2 trimester jeg men han tydlivis ikke gjort det:P
WildPrincess Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Jeg er i 19. uke og løper fortsatt på do... har ikke gitt seg hos meg enda, så det er nok litt ulikt... Trodde som deg at dette snart måtte gå over, men eneste symptomet som har tatt litt av er ømme pupper ellers er do flying, ekstremt søvnbehov og kvalmen fremdeles godt på plass
Gjest Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 samme her.. spyr fortsatt hver eneste dag neste:S men med deg wildprincess, er det sann at du tisser mye hver gang eller? sorry, sikkert litt teit spm dette;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå