Gjest Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Til dere som ikke har kjøpt inn bleiebøtter ennå: Gå inn på denne linken: http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=319 og registrer deg. Da kan du hente en gratis bleiebøtte på nærmeste Reflex-butikk! Kjekt med alt som er gratis! ;-))
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 HVA????????? NEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIII............................. pokker å!!!!!!! jeg som nettopp har vært å kjøpt bleiebøtte, har pakket den ut og "montert" den (med pose å den hele) søøøøren å, kunne jo spart meg di pengene da!!!!!! dyrt var det også.........
Gemini77 Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Nå vet jeg ikke om dere er førstegangs eller ei, men som regel er de bleiebøttene bortkastede penger og plass. De fleste ender opp med ikke å bruke de da det koster så mye penger med de refill-posene. Har du varmekabler på badet så lukter det uansett etterhvert. Ingen av mine venner har brukt bøttene de kjøpte seg. Men selvfølgelig er det noen som er fornøyde. Håper dere er det!
lolipoli Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Jeg har hentet gratis bleiebøtte i dag! Helt fantastisk å ha den når jeg snart får 2 bleiebarn:)
Gjest Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Jeg er tredjegangsfødende og brukte Sangenic bleiebøtte på de andre to. Den luktet ikke godt etter en stund, men vi brukte den like fullt, og tømte den heller oftere. Denne gangen hadde jeg egentlig tenkt å skippe bleiebøtte (Sangenic-bøtta ble ødelagt for flere år siden), men denne bleiebøtta er et annet konsept og skal vistnok tåle dette med varmekabler osv uten å lukte. Og siden den er gratis, er det jo svært lite å tape, da, så jeg prøver!
Babyluren Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Takk takk! Da er jeg registrert De tjener nok mer på refillene på denne enn på selve bøtta, så mange av disse som gis vekk, men blir spennende å prøve
Grateful mom Skrevet 8. april 2008 #9 Skrevet 8. april 2008 Jeg har flere venner som er fornøyde med denne bleiebøtta, så satser på at det blir greit
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 8. april 2008 #10 Skrevet 8. april 2008 Jepp jeg har også registrert meg, og skal hente den etterpå =) Takk for kjempefint tips!!
H03R Skrevet 8. april 2008 #11 Skrevet 8. april 2008 Takk for tipset, kjekt med alt som er gratis ja.
ninanja Skrevet 8. april 2008 #12 Skrevet 8. april 2008 Sett bleiebøtta oppå badevekta, så den ikke står rett på varmekablene. Da stinker det ikke sånn! Jeg har hatt bøtte til mine to (to bleiebarn samtidig i over et år), og skal nå bruke den til nr 3 og nr 2 som fortsatt bruker bleier. Jeg synes det har vært kjekt å slippe å gå ut med søpla hver gang det har vært en bæsjebleie - og det er OFTE med to bleiebarn! Kjipt at posene er udrøye og koster en formue. De har en billigvariant som er drøy og koster 59 svenske på Happyland på Svinesund - for de som har Sangenic-bøtte ...
morijuni Skrevet 8. april 2008 #13 Skrevet 8. april 2008 Kaster dere bleiene i restavfallet da, siden de refilposene sikkert er av plast.. Jeg har planer om å bruke "mat til gris" poser til bleiene, slik at jeg kan kaste det i det våtorganiske avfallet. Er ikke det litt mer miljøvennlig?
ninanja Skrevet 8. april 2008 #14 Skrevet 8. april 2008 Vi har ikke matavfall her jeg bor, så det går i den vanlige søpla. Det er jo litt plast i bleier, så jeg ville ikke kastet dem i matavfallet hvis jeg hadde det. Mener at plasten i bleieposene er laget av et materiale som løser seg opp raskt, men det er mulig du har et poeng ... Uansett er det jo et søppelberg av dimensjoner med alle engangsbleiene, men jeg orker ikke å styre med tøybleier til to bleieunger. Huff, nå fikk jeg litt dårlig samvittighet ... Fant dette på http://www.loop.no/kildesorteringsguiden/ Her kan du sjekke om du kan kildesortere bleier i din kommune. I de fleste kommuner kan bleier ikke komposteres og må legges i beholder/sekk for restavfall. Endel kommuner tillater at du kaster bleier i beholder/sekk for mat- og hageavfall.
morijuni Skrevet 8. april 2008 #15 Skrevet 8. april 2008 Jeg har ingen planer om tørrbleier jeg heller. Jeg snakker om vanlige bruk og kast beiler. Hos oss kan man kaste bleier i våtorganisk avfall.. Jeg har en ide i hodet mitt om at selv om de ikke løser seg like fort opp som bananskall, så er det blir de til jord fortere blandt matavfallet enn restavfallet..
Gjest Skrevet 8. april 2008 #16 Skrevet 8. april 2008 I min kommune er engangsbleier restavfall. Og uansett kastes matavfall og restavfall i samme dunken, bare at matavfallet skal kastes i poser med èn bestemt farge og sorteres av en maskin på renovasjonsanlegget.
pusur26 Skrevet 8. april 2008 #17 Skrevet 8. april 2008 Nu har æ vært å registrert mæ så på fredagen ska æ hent bleiebøtta.Tak før tipse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå