Nætte;mortil2 Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Heisann! Er du den samme en på vei som jeg har snakket litt med før på 2 tri??? Hvordan står det til med deg??
en på vei *utklekket:)* Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Hei Olinebrumm. Jepp er meg det. Har ikke vært så aktiv her inne. Fikk en periode hvor jeg var lei alt som hadde med bim og gjøre. Men det er litt lettere nå som vi har kommet inn på 3 trim. Alt er relativt greit om dagen. Jeg sliter veldig med menssmerter og kvalme nå men skal til legen i morgen til sjekk. Ellers er bekkenløsningen den samme og jeg skal ærlig innrømme jeg er lei av å være gravid. Eller kanskje mest arbeidsufør.. Enn du da,hvordan er livet oppi nord?
Nætte;mortil2 Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2008 Skjønner jeg godt! Jeg var innom her en del, men ikke så aktiv en stund.. Men ja, nå som jeg har kommet over i 3 tri er det noe helt annet! Går greit her, magen vokser og er masse liv inni der! Men bekkenet har bare blitt verre og verre.. Er slitsomt å ha så mye vondt hele tiden, men nå går jeg hjemme om dagen og kan styre det litt selv. Akkurat nå driver hun på inni der og styrer verre!! Hehehe!! Og eldstemann er alene på badet og vasker fingrene... Her skjer det ting ja!!!! Ellers er livet her nord helt fint, gleder meg til våren nå da.. Med mindre klær!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå