Monajenten Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Jeg la ut en link i går, på et hus som jeg likte veldig godt. Men så fant jeg et til i dag, og ble nesten litt forelsket. SÅ mye potensiale, super pris OG utleiedel. "Problemet" med begge to er at det er et godt stykke fra her jeg bor nå, og dermed langt fra barnehagen. Men det er ca. like langt til begge husene fra her jeg bor, men i hver sin retning. Her er dagens funn: http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=13007749&sid=xz1cabzBnz2628986&WT.svl=Link Og her er det jeg fant i går: http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=12995347
Silja FullFres McQueen Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Av disse to ville jeg gått for det første huset.. Var finest det. Badet på hus nr 2 var jo råstygt.. =S
My little girl_ Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Jeg syns ikke badet i hus nr 2 var stygt, men jeg hadde nok gått for nr 1 ja, Var ikke store prisforskjellen på de da, å heller enebolig enn rekkehus;P Syns ihvertfall huset var veldig fint..
Monajenten Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2008 Ja det er jo liksom det. Prisforskjellen er ikke stor, og på nr. 1 får man leieinntekter i tillegg, OG kan hive ut leieboerne om man trenger større plass. Jeg syns heller ikke badet i det andre huset var stygt, og i tillegg er det minst tre ganger så stort som badet jeg har nå, men jeg likte best nr. 1.
MartheMor+Lillegutt Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Jeg likte begge to veldig godt, rimelige og fine:) Det jeg ville tenkt mest på, er faktisk hvor du helst kunne tenke deg å bo. Huset kan man alltid forandre på - beliggenheten derimot..
~sjiraff~ Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Likte begge husene jeg, spesielt terassen på hus nr 2. Men økonomisk sett er det jo ingen tvil om at det med utleiedel lønner seg, der kan du jo dekke en million av lånet ditt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå