Gå til innhold

kan min sinnstemmning "skade" babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje et veldig naivt spørsmål...

Men jeg har havnet i en sikkelig ekkel og slitsom konflikt, noe som selvfølgelig gjør meg stresset og veldig lei meg.

Jeg ønsker bare å løse hele saken, men det er jo en annen part i saken også...jeg er bare så redd for at vår etterlengtede baby skal lide under mitt stress og dårlige sinnstemmning.

Jeg har enmlig lest at langvarig stress kan skade babyen, men hva med når plutselig og voldsomt følelesmessig stress inntreffer?

Uff, dette ble klønete....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror nok babyen takler d :)

men som du sier så tror jeg og at babyen ikke har godt av at mor er strsset og bekymret over lenger tid..tror d har en ikke så go innvirkning på babyen..men alle kan ha å d er helt normalt å ha en periode der en ikke har d bra..å d takler babyen:)

Skrevet

tror det skal gå bra! men stress over lengre tid er ikke heldig for barnet nei! hadde et skikkelig tøft svangerskap med første mann + veldig tunge omstendigheter rundt!(over lengre tid) å det gikk utover fødselsvekten på barnet, men han tok det godt opp igjen når han kom ut, så det endte godt! men synes det er godt at du tenker over dette! er viktig å ta vare på seg selv under graviditeten, oxo psykisk! så er på ingen måte "egoistisk" å ta ekstra hensyn til seg selv!

ta vare på deg/dere selv!:) å håper det ordner seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...