Janiks 2 barns mor :D Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Var hos legen i dag og ble strippet.. Hadde 1-2cm åpning og var godt moden.. Er forresten 38+2 i dag og er 2 gangsfødende.. Dere som har blitt strippet hvor lang tid har det tatt før dere har merket noe?? Og har det virket??? Legen sa jeg mest sannsynlig kom til å blø litt, men har ikke blødd noe enda. Føler meg helt vanlig, bare med verk i underlivet etter selve strippingen... Jeg er så spent... Vil at ting skal skje......
lilletrille*28juni* Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Hei! Huff jeg syns det var så vondt å bli strippet...jeg gjorde det med min første, og det tok ikke lange stunden før ting skjedde. Jeg var også 1 cm.. Jeg fødte i USA og her borte får du ikke klyster(hadde jeg hørt, men var feilinformert), så jeg tok en halv microlax før jeg la meg den kvelden, og 2 timer senere gikk vannet!! Kan være tilfeldig men...det gikk gasnke kjapt etter strippingen...men jeg blødde litt..
april08baby Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Hei.. Har ingen erfaring, men ett nytt spørsmål...Hva vil det egentlig si å bli strippet?Ser en del snakker om det her inne..
gullegget Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Jordmor strippet meg to ganger mellom uke 38 og 40 sist. Pluss at jeg fikk beskjed om å dra hjem å ha sex, og ligge med rompa høyt etterpå Fikk masse maserier, men gikk tre dager over..
Nætte;mortil2 Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Jeg ble strippet da jeg kom til sykehuset med 2 cm åpning pga misfarget fostervann. Da hjalp bare jordmor til med å utvide meg. Kjente det godt, men ikke vondt for meg... Var jo både moden og klar så det var vel derfor!
mumsi tobarnsmor Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Forrige gang var eg på overtidskontroll 14 dager over termin. Legen skulle sjå på meg og røska nåke jævlig oppi skjeden. Det var så vondt! Etterpå sa ho at det kunne være med på å sette i gang hvis alt anna var klart. Eg trur dette var stripping.... Dette skjedde ganske tidlig på dagen (kanskje rundt kl 9-10). Utover dagen begynte eg å kjenne det meir og meir i ryggen og kl 22 om kvelden hadde eg 5 min mellom riene. Kan virke som det satte i gang prosessen, men veit jo ikkje....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå