anni:-) Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Nesten alle dere møter, som ser at du er gravid, begynner å fortelle deg om sin graviditet eller fødsel. Hva skjer egentlig!!!!!! jeg har jo ikke spurt de om disse historiene, begynner å bli en smule lei av dette. Noen andre som har lagt merke til dette?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Hehe... Nei er du gravid..? Å så koselig.. jeg husker mitt svangerskap... Høres kjent ut ja, får vite mye om veldig mange plutselig=) Jeg lukker ørene og tenker på noe kjekt!!=) mhm.. jaha... aha..okay... ord som blir mye brukt i de sammenhengene=)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 tihi ja skjønner hva du mener. men selv prater jeg masse om graviditeten min å syns d er litt gøy at andre gjør d også. tror man får litt mer tilfelles med andre når man er gravid å man blir litt ufarliggjort å da vil alle dele sin erfaring:)
Berta_78 Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Synes det er kjempehyggelig at noen har lyst til å snakke om graviditet med meg :-) Føler at jeg snakker altfor mye om det (litt som gutter som er i militæret...), og må skjerpe meg for å snakke om andre ting. Så jeg blir bare glad :-)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Synes det er kjempekjekt jeg at folk vil dele slike ting med enn. Det er jo en stor opplevelse i livet og da er det kjekt å få snakke med den om noen som går gravid og tenker mye på fødslen. Vi er alle forskjellige og hvis du begynner å bli lei av det,går det jo ann å si,vet du jeg orker ikke tenke fødsel riktig enda,eller om de snakker om graviditeten at du har så mye å tenke på for tiden at dere kan heller snakke om det senere.
elin og gutta;) Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 ikke så mange som skal snakke om det så mye opplever jeg, men når fremmede skal ta på magen får jeg litt hetta.... liker ikke det så godt nei....og med fremmede mener jeg folk jeg vet hvem er, men som absolutt ikke er noen nære venner eller familie eller sånn.... kjøkkendama på jobben for eksempel....
anni:-) Skrevet 7. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. april 2008 HI her!!! he he kjekt å se at det ikke er bare meg som reagerer på dette. Det er jo ikke meningen å bli sur på folk, men det kan av og til være kjekt å få snakke og høre om andre ting enn graviditet. Syns selfølgelig det er kjekt å snakke om det av og til, men ikke hele tiden. Heldigvis har jeg sluppet at folk tar på magen min hele tiden, sikkert ikke noe kult det heller. He he spesielt ikke bekjente som feks kjøkken damer på jobben....:-)
Sauen Shaun Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Jeg synes det er gøy å snakke om dette. Er jo det største som har hendt meg. Men jeg gjør ikke det til folk jeg ikke kjenner da. og jeg tar aldri på magen til noen, for det synes jeg absolutt ikke noe om:)
tika81 Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Bare vent til siste mnd da folk bynne å si "har ikke du fått enda?" og lignende. Viss du bor på en litn plass der "alle kjenner alle" e d nok verst. Viss man e så uheldig å gå over termin kan det være en stor påkjenning å gå ut på butikken og møte kjente:( E ikke lett sidn dæm gjør jo ingenting galt men KOKTE inni mæ og prøvde å svare så snilt som mulig. Eller prøvde å stikke av viss dæm ikke hadde sett mæ enda:) hihi... E jo ikke bestandi man har det sånn av og til vill man jo prate me alle:) E nok bare litt hormoner:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå