gutt i mai. Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 er 36 uker i dag,og ble for en uke siden lagt inn på sykehuset,jeg haddde en kraftig blødning og ble sendt med ambulanse,etter mange undersøkelser,ultralyd og 2 dager på sykehuset,fant dem ike ut hvor alt lodet kom i fra,babyen har det bra.hadde regelmessige tak med 7 min mellomrom,så de trodde det var en tidlig fødsel på gang.men i løpet av naten ga det seg,sluttet og blø og fikk reise hjem:) i går startet det igjen hadde tak på 7 min mellomrom og måtte puste meg igjennom dem,hadde det hele dagen,så jeg ringte på føden og høte,og dem vil ha meg inn for og sjekke,har en uke hatt ca 2 cm åpning,men det skjedde ikke noe mer,jeg fikk dra hjem og slappe av,og i natt har dem gitt seg igjen. nå går jeg her med kraftige knnere og mensmerter og håper snart noe vil skje,blir helt rar av alle disse falske alarmene. Måtte bare syte litt:)kjenner jeg er klar for at prinsen kommer snart,men det ser ut som han liker og lure oss,hi,hi noen andre som er i lignende situasjon?
Mammamia&EmmaTherese Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Er ikke i lignende situasjon, men ville ønske deg lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå