Gå til innhold

tillab og selfangerkjerringa og dere andre i big boobs klubben..

Anbefalte innlegg

Skrevet

da har jeg målt meg,og funnet bh størrelsen min...målene er nok ikke heeeeelt riktige siden jeg måtte bruke en tommestokk og tråd..haha =)

men sånn ca er min størrelse 85D som jeg trodde...selv om jeg egentlig tror jeg kan bruke E..

Videoannonse
Annonse
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

Jeg bruker H! Kjempegøy ofr ryggen.. NOT!

Skrevet

BRUKR DU H ????

å harregud.

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

Ja, slå på webcammet på msn nå så får du se. Haaha - not2 :-p

Skrevet

Huff ja, det er så fantastisk med sånne pupper. Jeg bruker 65F og G...drittgreier, ja takk til å forminske og løfte!

Skrevet

vil tro at alle som har D eller over kommer automatisk med :P

haha

Skrevet

Jeg har målt mine til 85H, men jeg kjøper 85F siden de i H er så grævlig stygge... Kan jeg joine klubben da eller?

Skrevet

Jeg bruker 80 D.. syns det er stort jeg... men når jeg ser hva dere andre har så har jeg vel druer i forhold...

:)

Skrevet

Jeg bruker 75D og er strålende fornøyd med det:) Eneste som er kjipt er at veldig mange fine bh'er (f.eks på HM) kun går opp til C-cup:/

Skrevet

Får jeg hive meg på? Bruker 80DD nå og det er litt knapt til meg, men de går jo ikke opp i F i vanlige butikker...

Skrevet

Joda, på Lindex:) Og de er fine og, finnes i push-up også!

Skrevet

når jeg ser hva mange andre her bruker så er vel ikke D så stort ...

men for meg er det GRÆVLA stort og grise stygt..

usj..

Skrevet

jeg bruker 75g.. sliter veldig med å finne bher som passer å som ikke koster så mye.. hvor kjøper dere hen?

Skrevet

Synd for deg... Men heldigvis har vi alle sammen ulik smak:)

Skrevet

Jeg lurer på om jeg har målt feil.. Det står at jeg er 75C, men akkurat nå har jeg på meg en 75DD og det tyter litt både her og der.. Men jeg målte på samme måte som deg, da. Med tommestokk og tråd :o)

Skrevet

Forresten; Hvor kjøper dere bikini?? Jeg sliter skikkelig med det, funker ikke med vanlig trekantbikini fra HM liksom.. Eneste stedet jeg har funnet bikini som sitter helt perfekt for oss med litt større pupper er faktisk victoriassecret.com. Men hadde vært gøy med litt flere steder å velge mellom:)

Skrevet

haha trekant bikini fra h&m er gaaaanske uaktuelt ja :P

haahhaa

eller faktisk trekant bikini generelt..

Skrevet

Bruker 75G, det er ikke godt til rygg og nakke :s

Skrevet

Jeg bruker kun trekantbikini. Men det er sikkert mange nettsteder i usa som har mye... F.eks. www.macys.com, www.bloomingdales.com, www.lanebryant.com, www.bostonproper.com, www.nordstrom.com

Skrevet

Jeg kan like godt prøve å sage av meg hodet med en tråd enn å ta på meg en trekantbikini.. Dessuten ser puppene mine ut som beverhaler i trekantbikini :oD

Skrevet

Ja sant det, trekantbikini kan vi vel bare glemme. Men halterneck funker fint:)

Skrevet

Hvor kjøper du bikini Kozy?

Skrevet

Har kjøpt et par stykker i sri lanka, også har jeg vel et par trekantvarianter fra lindex eller cubus eller noe sånt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...