Gå til innhold

pc spill ,play station m.m regler..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere regler for en 7 åring på når og hvor lenge han eller hun får spille ?

min 7 åring fikk ps2 til jul,å han er blitt helt hekta..men jeg har litt vanskligheter med å sette grenser akkuratt der,,på når han får lov å ikke ..å hvor lenge..hver dag?halvtime,en time,to timer..?aner ikke..hadde d vært opp til han hadde han spillt med en gang han kom hjem fra skolen å sittet der til han la seg hehe..

hva gjør dere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er førstegangs, så har ingen erfaring, men for en så ung gutt er det viktig at du setter grenser. Jeg kommer nok til å sette såkalt "data tid" når den tiden kommer for meg. Er altfor mangen som bruker aaaaaltfor lang tid på å spille og blir så avhengige at det ødelegger for det sosiale, og det begynner tidlig... de vil heller hjemme og spille enn å være med venner...

en time hver dag? han vil nok prøve seg på mer når du ikke er der eller følger med , men eg vil prøvd det med noe sånt?

Skrevet

ja den er jeg enig i..jeg er kanskje for streng for han får ikke spille såofte så han vil..jeg er ikke fan av sånnt spill..så da får han heller ikke lov til å spille hver dag..er d styggt vær ute får han lov,men ikke lenge om gangen..men jeg har ikke faste rutiner så d er kanskje d jeg må innføre..så han ikke blir forvirra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...