Gå til innhold

Bekkenløsning -hjelp!

Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg gjort litt for mye her hjemme, og har bare helt sykt vondt "i rumpa" (dypt inni venstre setet).

Prøvde meg på tur med hunden akkurat nå, men måtte bare snu ved postkassen (50 m) etter mye banning. Kjennes ut som noen stikker en kniv og vrir rundt inni der :-( Gjør så sinnsykt vondt at tårene sprenger på, og jeg blir stående et min eller to, tør ikke å røre meg mer.

Jeg går til fysio en gang i uken hvor hun knar og gnir. Syntes helt ærlig at det bare gjør enda vondere etterpå, men det er visst normalt (?). Går også på gravidyoga en gang i uken.

Har til nå jobbet 50% som sykepleier, noen dager siden jeg var på jobb sist, vet ikke om det kommer til å funke mere jeg..

Please, tar i mot hva som helst av tips for å slippe dette!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For d første bør du ikke støvsuge i det hele tatt. ¨'

Det er streng forbudt når en har bl.

Gå tur med hunden er og vanskeli når en har bl.

En må jo holde dn i bånn å di har lett for å dra.

Krykker kan avlaste mye,å eg hadde absolutt fortsett me fysjo selv om du føle d ikje hjelpe.

Eg går 1-2ganger i uka å har drid vondt etterpå,mn eg tror d hjelpe litt selv om en har vondt. Spør om di kan bruke litt nåler og,viss di praktiserer dette.

Eg e hj.pleier å har vært 100%sykem. siden nyttår,så eg e temmeli lei.

Bruker krykker dagli nå for d har blitt verre.

Skal høre me jordmor om å få mg ei skli matte en kan bruke i senga... Det kan jo du og høre om viss du sliter å komme dg opp,ut av senga...

Ha allti samla ben når du går ud av bil....

Fortsett me Yoga!!!

Eg går på pilates,d e navla vondt,holde mg unna noen øvelser ,

mn har tro på at en ikje kan slutte me å ver bevegeli for da stivne bekkenet helt! Det anbefales ikkje å bare ligge på sofaen osv.

Lykke t:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...