Gå til innhold

Ang trafikalt grunnkurs...

Anbefalte innlegg

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

Jeg har fullført 3 av 4 timer.. Den siste timen er livredding men av ganske åpenbare grnner fikk jeg ikke fullført dette (jeg hadde fått en baby for 10 timer siden, hehe).. Jeg har ikke tenkt å fortsette på samme kjøreskole.. En jeg snakket med på den kjøreskolen jeg skal begynne på sa jeg kunne ringe et eller annet sted og få vite om det var registrert at jeg hadde hatt de 3 timene.. For dak an jegb are ta livreddingen utenom liksom..

Noen som vet hvor hun mente? Hehe

Videoannonse
Annonse
Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Du trenger ikke ta kjøretimene på samme skole selv om du tar hele trafikalt grunnkurs=)

hvis du ga beskjed mer enn 1 døgn på forhånd (tror jeg det er?) slipper du å betale for å ta kvelden om igjen. det enkleste er å ringe dem og spørre om du kan være med på kurset deres og ta den siste timen, de har nok registrert deg. hvis du ikke har mulighet til å ta den siste gangen der, kan du ringe dem og spørre om de kan sende bevis på at du har tatt de første timene. Evt snakke med vegvesenet.

Skrevet

Søta.. Leste du i det hele tatt innlegget mitt? Hehe. Jeg lurer på HVOR jeg skal ringe for å finne ut om de har registrert at jeg har tatt de 3 timene - for livreddingen kan man ta utenom..

Betale noe trenger jeg neppe... Mannen min og jeg fikk det gratis siden faren min er kompis med han som eide kjøreskolen.., Er derfor jeg er redd de ikke har registrert hvor mange timer jeg var der

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Ah.... Hehe jeg er litt blind og dum i dag...=P

Ok, men da er det sikkert vegvesenet eller kjøreskolen du må kontakte.

Skrevet

Ja! Hun sa noe om vegvesenet eller noe trafikk-kontor eller noe.. snille rebel hjelp meg her. Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...