Nate venter nr2. 10.12.08 Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Har mistet mens og har tatt tre tester men alle er negative. så jeg lurer på hva jeg kan gjøre?? er jeg er gravid eller ikke????
opsi fødeklar Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Det er jo ikke så lett for oss å svare på det. da må du nok vente noen dager eller dra til legen å ta hcg prøve-
Happy-Mama:) Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Du får vente en dag (eller aller helst to), og ta en ny test... Evt få tatt en blodprøve på legekontoret...
Nate venter nr2. 10.12.08 Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2008 Har alle symtpmer som jeg hadde da jeg fikk første.. sååå jeg er ganske sikker på at det er noe der inne..
Nate venter nr2. 10.12.08 Skrevet 7. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2008 Ja, jeg får ta og gjøre det..
Ina25♥med gull i magen Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Jeg opplevde det samme da jeg ble gravid... gikk 17 dager over før jeg testet positivt. Viste seg at jeg hadde hatt eggløsning senere enn jeg trodde... Så lenge mensen ikke dukker opp, kan du være gravid:) Men, prøv å ha is i magen (vet det ikke er lett...), det blir dyrt å teste hver eneste dag... (husker ikke hvor mange tester jeg tok... ). Kan også være forsinket mens... Lykke til:) For øvrig er blodprøve hos legen 100% sikkert, men har du hatt sen el - kan det jo være for tidlig for de også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå