Gjest Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 - for jeg har ikke bruk for det lenger! Testet positivt idag :-) Etter ca 8 mns var det endelig klaff. Jeg har ikke vært så aktiv med å skrive her inne, men vært innom å lest nye innlegg hver eneste dag. Så tusen takk jenter, for all nyttig informasjon! Lykke til alle sammen! :-)
Peders mamma Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Gratulerer så mye ! Lykke til videre ! Tar til meg så mye støv som mulig:)
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Gratulerer så utrolig mye... Så heldig du er... Nå må du kose deg med graviditeten og magen som kommer om en liten stund Lykke til. Ruller meg i babystøvet og tar så mye jeg klarer, og håper jeg kommer etter om 2 uker... Krysser fingrene for at dette er min siste pp
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Gratulere så mye :-) lykke til. Suger til meg MASSE baby støv i håp om å komme etter i uke 16 :-)
Alatariel Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Gratulerer så mye!! Utrolig koselig å høre Mmmm, tusen takk for babystøv, tror jeg trenger masse
Gjest Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Tusen takk jenter.. Håper dere kommer etter til 1. trimester om ikke lenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå