adore Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Trenger råd... Vil gjerne beynne å trene igjen etter et lite opphold på ca. 8 uker (er i uke 12 nå), men merker at det verker i bekkenet av bare små gåturer og vask av gulv ol. Hadde ikke bekkeløsning med nr. 1, og vet ikke helt hvor mye hensyn jeg skal ta til bekkensmertene. Jeg kan sikkert klare å trene litt lett på helsestudioet hvor jeg går, men vil jo ikke gjøre vondt verre... hvis det blir resultatet??
adore Skrevet 7. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. april 2008 skyver denne opp i håp om at noen svarer....
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Jeg ville vært forsiktig med trening dersom jeg var deg. Ville fått henvisning av fastlegen til fysioterapeut som kan anbefale hva du bør unngå og hva du kan drive med av trening uten at bekkenløsningen forverrer seg. Trening i basseng skal være bra fordi du blir mer vektøs der og aerobic skal absolutt ikke være bra.Jeg fikk det selv forrige graviditet - ble bare verre når jeg var mye aktiv mens dersom jeg tok det med ro og tok hensyn til smertene kom det seg veldig. Kan forresten lese mer på www.lkb.no -landsforeningen for kvinner med bekkenløsning.Kanskje du kan stille spørsmål der også???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå