Gå til innhold

Så kom tanta på besøk......:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tanta kom for fullt i går, fader, jeg trodde alt gikk så bra. 4 dager før ikm, den luringen. Men bra at den kom da, sånn at vi kan starte å prøve fort igjen...Lykke til ikm uke 15 jenter, og alle dere andre så klart.:) Håper tanta holder seg borte og at spiren sitter:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff....det var dumt....

Ønsker deg masse lykke til i neste pp!

Håper det klaffer for dere da :-)

Skrevet

Tusen takk !:)

Skrevet

Hei hei

Vet hvordan du har det....Nettopp ferdig men min tr.Nå starter vi 2 pp etter ma.Håper det blir januar baby på alle oss som ikke fikk julebaby;-)

Lykke til.

klem fra

Skrevet

Ja tanta kom på besøk til meg og :-( Skikkelig kjiper'n! Men men som du sier da er det bare å sette i gang og prøve igjen så fort den er borte ;-) Nå skal jeg i alle fall teste med el-tester så får jeg se når jeg faktisk har EL...

Lykke til med neste forsøk, så håper jeg det klaffer for resten av oss da :-)

Skrevet

Jeg slår meg sammen med deg. Har ikke fått TR enda, men gyn sa at den er rett rundt hjørnet. Får vel bare vente da....

Vet du, eller noen, om vi regner tiden mellom SA og TR som 1 pp?

Skrevet

Hei! Hvis du prøver i denne perioden er det 1 pp, du får eggløsning før tr også denne måneden så det er jo absolutt muligheter til å bli gravid :) En annen diskusjoner er jo hva som anbefales eller ikke (vente noen mnd før prøving eller ikke ) Lykke til!

Skrevet

ja,vi får håpe på januarbaby!:) hold motet oppe jenter, det blir våres tur snart og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...