propelle Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Skal til legen på vanlig kontroll i morgen. Er det vanlig at man blir sjekket for modning/åpning på dette tidspunktet? Og isåfall, betyr det gynekologisk undersøkelse? Eller kjenner legen etter på annen måte?
*lykkelig mamma* Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Det er ikke vanlig nei. Ikke hørt om noen som har fått det her jeg bor før termin jeg. Leger /jordmødre vil jo at babyen skal være i mors liv lengst mulig. Det er vel hvis du har spesielle plager o.l at dette blir gjort.
Gjest mphs Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Jeg har aldri blitt sjekket for modning selv om jeg har født 5 dager over Ul termin begge ganger. Det er ikke vanlig prosedyre å gjøre dette.
kat75 Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Jeg var hos jordmor i dag, er 37+1. Fortalte henne at jeg har gått med kraftige/vonde kynnere en ukes tid, og lurte på evt. modning, men jordmor syntes det var vel tidlig å undersøke ennå. Skal tilbake neste torsdag, hun sa vi heller kunne ta en sjekk da, hvis jeg følte for det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå