mamma&urokråka Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Ehhm.. Jeg er ikke så flink med data og sånt, men tenkte jeg skulle lage en babyblog, litt morsomt for familien som bor langt unna. Men når jeg skal registrere meg står det annonsetekst og avsender. Skjønner ikke helt hva de mener med det. Hvor kommer det opp og sånt..? Hva har dere skrevet der.. hehe...
mamma&urokråka Skrevet 7. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. april 2008 dytt. lurer skikkelig her altså... :-s
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 dytter jeg også... Aner ikke hva det er...
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Jeg skrev barnets navn, skjønte ikke helt hva de mente med det,,,
Rockstarmom&SuperIngrid Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Annonseteksten er det som står under avataren (det lille bildet man trykker på for å komme inn til profilen din fra babyblog sida). jeg skrev bare Annonsetekst: Prinsessa, og Avsender: Navnet mitt. Det blir på en måte som en fødselsannonse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå