Cillepille Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Jeg er gravid igjen!!! Sex hver dag fra tr og til jeg var sikker på eggløsninga var over. Har liggi med bena i været etter sex, og ikke prøvd å gå på do med engang hihi. Har ikke akkurat vært en avslappet pp. Vitaminer jeg har tatt er astaxin, folat, c-vitaminer, omega3 og sink hehe. Skal få bestilt tidlig ultralyd rundt uke 8 så vi forhåpentligvis kan se det er liv. Mens termin er 17 desember så får vi se;-) Sender masse babystøv til alle de flotte damene her inne!!******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Loppelure...med bøllefrø!! Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Gratulerer kjempe masse. Håbe det sidde så ei kula:) Ha en strålende uke!!!
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Ååååh så koselig å lese... GRATULERER SÅ UTROLIG MYE!!! Denne gangen skal det gå bra vet du... Får du ikke tidlig ul offentlig siden du har mistet? Min gyn sa han ville ha meg inn i uke 6 neste gang jeg var gravid, for å sjekke at hjertet slo og at alt sto bra til... Ønsker deg lykke til videre. Kos deg med graviditeten og magen som kommer snart... Forsyner meg godt av babystøvet, og satser på at jeg kommer etter om 2 uker... Denne gangen skal vi klare det vi også... April skal være spire måneden.... ;D
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Gratulere så mye. Lykke til med den voksende magen. Håper på å komme etter :-) Tvi tvi alle sammen. klem
Cillepille Skrevet 7. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. april 2008 Jeg vet ikke om jeg får offentlig egentlig, jeg har gått hos privat gynekolog pga jeg ikke var fornøyd med kontroller hos fastlegen. Har prøvd begge deler da, første svangerskap gikk jeg hos lege og det andre hos gynekolog og jordmor. Nå siste som jeg mista gikk jeg også privat heldigvis for jeg hadde gått flere uker uten blødninger og det var ikke liv. Jeg tenker sånn at jeg venter til det helt sikkert kan sees at det er liv eller ikke så jeg slipper det helvete med å komme tilbake over flere uker for å se.
lille2 Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Gratulerer så mye cillepille. så gøy å høre at du er gravid igjen. Det gir håp! Vi mistet jo i MA omtrent samtidig vi. Når etter Ma hadde du eggløsning? Jeg er litt usikker på om jeg har hatt el enda, men før helgen kom plutselig noen av de graviditetssymptomene jeg hadde sist. Så fått et lite håp. Men redd det er for tidlig å teste enda.
isi* med liten januar spire!! Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Åhh grattulerer såå mye!!! Håper alt står bra til med den lille å deg!!Masse lykke til fremover!!! Klem fra meg
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 Gratulerer så mye! Håper spiren din klorer seg fast nå!
flypapir Skrevet 7. april 2008 #11 Skrevet 7. april 2008 Gratulerer! Så moro at det har klaffet for dere! Håper lille spira klamrer seg fast denne gangen, og at dere får se ett hjerte på ul! Lykke til!!
Cillepille Skrevet 7. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 7. april 2008 Tusen hjertelig takk det føles litt uvirkelig enda, er mye tanker for tiden.. Til babyønske: jeg hadde el ca 26 så det er ikke så langt enda, men vet jo legen går etter mens termin så det får bare stå til. Jeg får tidlig hcg tydeligvis har også merket det fort før når jeg ble gravid. Testa svakt positivt alt 8 dpo så tankene surrer litt om det kan være tvillinger igjen, men hvor stor er sjansen for det egentlig?;-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 8. april 2008 #14 Skrevet 8. april 2008 Gratulerer så mye cillepille:-) Jeg er også gravid:-) Fant det ut i dag. Skal du inn på desember forumet?
Gjest Skrevet 8. april 2008 #15 Skrevet 8. april 2008 For en vidunderlig nyhet for deg. Gratulerer så mye. Oddsene for tvillinger to ganger på rappen? Aner ikke. Men dersom det er mye tvillinger i familien øker vel sannsynligheten iallefall. :-) Jeg har også spire i magen, men har ingen tro på tvillinger selv om mannen ønsker seg det....
Cillepille Skrevet 8. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 8. april 2008 Tusen takk!! Til M-79med desember08gull:-): Ja nå er jeg inne på desember forumet;-) Hyggelig å møtes der siden vi har vært her og hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå