Gå til innhold

Sunnybeach!!!=D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heeeei=)

Åssen går det med deg? UKE 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOW=)

Åssen er formen?

Jeg er en meget travel mamma i disse dager, jeg og snuppa farter og farter og farter..nå kom jeg nettopp hjem fra shopping, og nå ska jeg egentlig lage middag til gubben kommer hjem. MEN, jeg måtte inn og skrive til deg siden jeg ikke rakk det i dag tidlig...finner ikke igjen tråden vår..

Maaasse klemmer fra en travel såpebobla, som skal være litt mer sosial innpå her fremover:)

Vel..godt og ta en pause også, da..men man merker man klør litt etter å sitte litt her igjen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hey, shnuppa ;-)

Lenge sia man har hørt fra dæ ja, men du e sikkert en travel frue ;-) De fleste med små barn er vell det? ;-)

Her går d knallbra, visst man ser bort fra spyinga, kvalmen og den hersens svimmelheta :-/ Ja, tenk!!! Er et mirakel at jeg er midt i min uke 10 og alt virker bra!!! :-)

Hvordan har du det da? bortsett fra all fartinga :-P

uuh, hva har du shoppet da?? :-D noe spennende?

Haha, skjønner deg godt med tanke på at man får litt abstinenser visst man er for lenge borte fra bim :-P man blir litt avhengig ja :-P

Håper du har det kjempe fint, du er vell i uke 9 nå??? :-)))

Ha en knallgo dag, søta! Så snakkes vi :-)

Har akkurat mekket taco her nå som jeg håper på å få i meg ;-) Gubben gumler i vei :-P

Gooodklem

Skrevet

Titt titt igjen:)

Jaggu er det lenge siden nå ja=) Jeg er litt sånn periodekjærring jeg..farter hver dag i perioder, og er hjemme lenge i perioder:)

Tja, shoppa masse rart jeg egentlig, hehe..litt kroppsprodukter som gjorde at jeg ikke fikk et strekkmerke med vesla! Satser på at det funker denne gangen også;) Og litt annet smått...ny bilstol som snart må tas i bruk og slik..

Jeg har det kjempefint og er i uke 8 jeg, og uke 9 starter på onsdag! Egentlig uke 10 tror jeg..er ikke sikker på åssen jeg skal telle jeg???

Åååå, taco høres GODT UT! Gikk det bra og få det ned? Uff..unner deg ikke og spy,..selv har jeg vært veldig kvalm i 2 dager, men spyr liksom ikke, heldigvis!!=)

Masse klemmer fra meg til søta du:)

Ps: DIGG at alt går bra med svangerskapet ditt:):):)

Skrevet

oij, hva heter den salven da? ;-) Kanskje greit å begynne nå allerede:-)

hmm, visst du er 8 uker på vei + nån dager så blir det jo uke 10 på onsdag :-) syns å huske at du e 5 dager bakom meg?? :-) Tenk, da er du også snart i uke 10!! Vi nærmer oss 2.trimester med stormskritt! ;-)

Unner ingen å spy, fyttigrisen hvor jævlig det er noen ganger når man har spist lite spyvennlige matvarer :-//

Men tacoen gikk over all forventing ned, faktisk spiste jeg aaltfor mye:P Er som en sten i magen nå, hehe :-P

Hoff, har kvalmen begynt hos deg nå ja??? :-( Det var ikke bra å høre!! Håper det bare varer de to dagene! :-)

Ta godt vare på deg selv så prates vi ;-)

Må vaske huset her nå så det er shinet til imorgen! ;-) skal ha svigers på middag! :-)

Gonatt og kos deg! ;-)

Skrevet

God morgen!=)

Jeg hadde sist mensen 6 februar, så jeg går nok inn i min 10ende uke i morgen jeg da:D Husket vi var veldig nærme jeg og, så nå ble det tull i tellingen min her..hehe..Men når jeg teller uker på mobilen kommer jeg til uke 9 i morra, men da er jeg liksom ferdig med hele uka, så det blir vel uke 10 da ja..:)

Jeg bruker en krem som heter body butter (shea butter for ekstra tørr hud) fra body shop! Den er veldig veldig kremete da og man blir litt klam i huden, men den funker her i gården! Brukte den omtrent fra dag en sist, og derfor måtte jeg kjøpe den nå og begynne altså:) Så peeler jeg magen og puppa en gang i uka før jeg smører på med den etter det også så klart:) Eller hver dag da:)

Huff ja denne kvalmen er noe av det verste...man orker liksm ingenting! Huff:(

Flotters at tacoen gikk ned!:) Og det som er så godt:)

Kos deg med husarbeid og besøk av svigers i dag!=)

Masse klemmer

Skrevet

Heia :-)

Du går nok i din 9 uke nå ja, og bytter til uke 10 imorgen :-) Ikke lett å følge med de ukene, hehe ;-)

hmm, jeg bor i en liten by laaangt oppi nord så det er over hundre mil til nærmeste body shop butikk ja :-P Men skal gå å høre på noen av butikkene vi har her om di har noe lignende som ikke skader spiren :-) Selv om det har vell mere med hormoner enn selve strekkingen av huden som gjør at man får merker, men det er jo godt med myk og deilig hud som ikke føles stram :-)

Kvalme er faktisk noe av det verste ihvertfall jeg kan oppleve :-/ man blir jo helt utslådd,svak og sliten :-( men jeg har funnet ut at det ikke er "farlig" å spy selv om det er grusomt heslig, og når jeg først legger meg foran doet gjør jo kroppen resten :-P har bestandig sett på spying som noe jeg vil unngå så lenge jeg klarer (minner litt vell mye om fullesyk, hehe) men må man så må man, og dessuten styrer kroppen det for det meste selv :-/

Er du plaget hver dag med kvalme eller? :-(

Haha, jeg hadde vasket huset og dekket på bordet klart til idag, også kommer typen hjem fra jobb igår kveld og sier at han tok visst feil av vakten han hadde idag, var visst ikke dagvakt likevell han hadde :-P Så da har jeg stresset med huset og alt til ingen nytte :-)) Jaja, alle kan jo ta feil, men skulle ønske han kunne skrive opp vaktene sine på en lapp å ha hjemme, ikke bare ta det dag for dag om du skjønner? Hadde vært så utrolig greit å vite hvordan vakter han har hele uken slik at man kan planlegge noe :-)

Har du vært lenge sammen med samboern din da? :-D

Vi er sammen på sjette året nå og ble forlovet for 2 1/2 år siden ;-) Men ser ut til at det tar sin tid med den giftingen ;-) ikke at det haster heller da siden vi ikke er med i statskirken og ikke skal giftes der, men derimot kanskje ute en vakker sommerkveld med midnattsolen varmende i ansiktet ;-)

Men nå skal jeg begynne å kutte salat opp til middag :-)

Hadebra, såpebobla ;-)

Skrevet

Heei og så lange og koselig svar du har skrevet!=)

Oj, ja da er det ikke så lett..men har de nettside kanskje?? Kan jo være at du kan bestille der!?! Ellers finnes det jo maaange andre gode, fete kroppskremer:)

Tror uansett det er viktig med noe som er litt fett, det gir mer næring til huden, samt mye fukt:) Og det trenger en strekkende hud!! Alle disse andti strekk-merk kremene har ikke jeg trua på! Hehe..

Nei, den kvalmen har heldigvis gitt seg litt, merker det er litt om morgene, men det er ikke sånn at jeg må spy, må bare sette med ned og slappe av liksom..lese litt i et blad så jeg får andre tanker:)

Syns synd på deg som kaster opp altså..huff det må være helt forferdelig...men, man blir vel vant med det på en måte.

Huff..hver gang jeg er litt fyllesyk(sjeeeldent), så kjemper jeg for ikke å kaste opp! Hehe..ligger heeeeeeeeelt stille på ryggen så ingenting skal kunne fremkalle brekninger...samme når jeg har spysyken, jeg kjemper imot:)

Ååå, da hadde jeg blitt irritert! Hehe...men du fikk jaggu vasket og ordet da, så slipper du jo det på en stund:) Er veldig greit å vite hvordan dagene blir ja, heeelt enig:) Her jobber sambo kun dagtid, så den er grei liksom:)

Vi har vært sammen i 3, forlovet i 2:) Giftingen blir nok ingen stress her heller du..hehe,men det haster ikke=) Tror det blir giftemål i frankrike el italia her, vi drømmer om det begge to..kun med forlovere:) Ikke så glad i oppmerksomhet!!! Får heller ta en fest når vi kommer hjem=)

Jeg var til legen i dag da...hun syns det var veeeldig rart jeg ikke hadde noe antydning til mage enda jeg låg på ryggen...hun kjente, men fant ingen oppblåst livmor...ikke fant hun fosterlyd heller..lette og lette..så er jeg like flat om ei uke ville hu sende meg på ultralyd...så jeg er ganske lei meg i dag..baksmell på skatten og, så alt er litt dritt=(

Jeg er jo andregangs..så jeg burde visst hatt mage...

Nå maser gubben på kakao og kveldsmat her til hotel cæsar, jeg får vel oppfylla hans ønsker..hehe:) Vesla er i seng alt, så det er godt:) Man trenger litt kjæreste tid på kveldene, så er sååå glad hun er flink til å sove hele natten...snille prinsessen min:)

Må bare si at vi var på barnehagebesøk i dag der vesla har fått plass, er åpen barnehagedag i hele landet, var så koselig!!=)

Masse klemmer til deg fra meg:)

Skrevet

kanskje den a-cremen fra apoteket gir samme effekt? :-)) Hoff, jeg som er så trøtt om kveldene, hvordan skal jeg klare å huske/gidde å smøre meg daglig, hehe ;-)

haha, du er kjempe flink om du klarer å sysselsette deg med noe annet slik at tankene ikke fokuserer på kvalmen! all ære til deg altså :-)

Men når det gjelder spyingen, syntes jeg faktisk det blir litt bedre etterpå så er ikke så ille nå mer, var mest i begynnelsen at det var gruuusomt :-/ Hehe, når jeg har tatt meg en skikkelig fest med en svær flaske sprit og mye annet så skal jeg love deg det ikke går ann å ligge stille å håpe brekningene går over :-P Spydde engang 14 ganger på en dag og klarte ikke få i meg vann engang før klokken 18 neste dag ;-) var svæært sår i halsen ja den kvelden av all brekningen :-/ Men sånn går det når man ikke har noen bunn på fest :-P Så er jo selvforskyldt som bare det :-) Men heldigvis lenge til jeg skal drikke igjen ja :-)

Å gud det hadde vært utrolig romantisk da å giftet seg i utlandet!!! :-)) Det kunne jeg også virkelig tenkt meg!! Er mange plasser man kunne gjort det ;-) Tror jeg må snakke med gubben, hehe ;-))

Hmm,skjønner godt at du ble bekymret!! Men har det ikke mye med om hvordan livmoren ligger og hvordan magen så ut fra før?? Du er kanskje veldig slank og har flat mage? :-) Vet det er lite jeg kan si for å berolige deg, men du skal se at alt er i skjønneste orden!!! :-)) Krysser fingrene for deg, vennen! :-)

Hoff, fikk også baksmell på skatten :-( det var ikke koselig! :-( så merker at humøret igår var ikke det beste nei :-/ Men idag når jeg har fått roet meg og tenkt at slik er det og at man bare må legge av penger hver mnd fram til høsten slik at man får betalt de svært sure pengene så går det nok bra likevell :-)

Utrolig bra at hun er flink til å sove hele natten da!! :-) Kan tenke meg det er viktig med kjærestetid ja ;-)

åh:-) Så du var fornøyd med barnehagen hun skal begynne i? ;-) Det er bra!!!

Du som forresten har vært gravid før, hvordan tror du at det blir å dra på 2 ukers ferie til Bulgaria når jeg er 30 uker på vei?? :-) Ferien ble bestillt for leenge siden og jeg tror da at det skal gå fint?? Så lenge jeg ikke blir syk eller noe da :-/

Ha en fin dag!!! :-) Håper det går bedre meg deg idag og prøve nå å ikke bekymre deg så mye når det gjelder hva legen sa :-) Selv om det nok er vanskelig!!!

Gooodklem

Skrevet

Halloen=)

Vettu, jeg tror ikke det er noe problem og reise til bulgaria jeg da men! Jeg var i storform sist i uke 30, bortsett fra bekkenet da, men man tar det jo med ro i ferier:) Pass på egen hygiene, og at all mat du bestiller er skikkelig laget, gjennomstekt og slikt..MEN, det er jo ting en må passe på i norge også:)

Men man vet jo ikke hvordan form du er i..kan jo hende du er veldig uheldig og får masse vann i kroppen, da er det kanskje ikke noe godt og reise på tur..så jeg ville passet på at jeg hadde hatt avbestillingsforsikring..men det har dere kanskje allerede?? Sånn i tilfelle, for det er ikke bare bare og gå gravid, og det kan komme plager på slutten..

Men virker alt topp ser jeg virkelig ikke problemene!=)

Hva sier legene da med deg og flygning? Dere tar vel fly regner jeg med? Bare tenkte på at siden du har mistet endel ganger før..det har ikke noe å si for flygningene?? Går jo ann og forhøre seg da, men går sikkert super dupert vettu:)

Alt dette med å ikke være for mye i solen og sånn vet du jo kanskje, det orker man ratt ikke så mye av heller med stor mage!

Ellers drikk MASSE vann i varmen, for blodet er tykt når vi er gravide..og varmen gjør ikke ting bedre..hehe.

Kanskje jeg ville prøvd og ringe flyselskapet og hørt om jeg kunne få sitteplass med godt benplass!!!! Det tror jeg gjør ting lettere på flyet iallefall;) Og da blir sikkert samboeren din glad og..alle gutter hater vel å ikke kunne strekke skikkelig på bena, hehe..

Æaaaakkk, fy for en fyllesykdag du må ha hatt! Shit assa...nei jeg holder meg bare til vin og øl jeg, for da går det som regel fint:) Men den alkoholen har jeg lagt godt på hylla nå gitt:) Og digg er det..selv om jeg må innrømme jeg savner et glass rødvin innimellom på helgekveldene..

Jeg fikk foresten time i dag til ultralyd på fredag...så får vi se om alt er bra:) Regner nå med det, men skal jo bli godt og få det bekreftet:) Magen min er som sunket i jorden..ingen kul uansett hvordan jeg ligger..hehe..vi får satse på at jeg har bakovervendt livmor!

Er slank ja..og magen er flat som ei pannekake!

Søøøøøøøøøøøren!! Det var jo pannekaker vi skulle ha til middag i dag!! Men bacon!! Søren pokker meg snei, det var domt...nå blir det pølser istedenfor! Æsj...da må vi ha pannekaker i morra..åssen kunne jeg bare glemme det? huff huff huff..

Hva skal dere ha da? Jeg syns det er så vanskelig med disse middagene hver dag jeg..

Masse klemmer

Skrevet

hmmm, med min flaks så er jeg sengeliggende i uke 30 :-/ har ikke vært så heldig med helsen siste årene nei, men får nå indelig håpe at dette går bra :-) Tror ikke jeg gidder dra på ferie visst jeg er dårlig nei :-( Jeg aner ikke om det er avbestillingsforsikring, men kan ikke tro nåt annet?! Er ikke vi som betaler ferien skjønner du :-) men svigers som spanderer :-))) De selv og begge sønnene med damer har de betalt for, helt sykt! men utrolig koseli :-) ! Men det var ei som sa at hun kjente en som nesten ikke hadde kommet seg tilbake til Norge da hun var 6 mnd på vei, og jeg vil jo være 7,5! "Litt" dumt å måtte føde der nede ja! Ser for meg de reklamene på tv for sykehus i utlandet, haha! hoff... nei må nesten høre me legen hva hun mener. Når det gjelder fly, så skal jeg aller helst ikke ta fly i første trimester sa hun, noe jeg måtte :-( men det var svært tidlig og bare 1 time hver vei. (måtte i begravelse)

æææsj, rødvin er så grusomt :-P jeg pempet engang en 3 liters dunk alene da jeg var svartruss og gjett om jeg fikk avsmak etter det,heeeh! Men fikk dilla på bacardi razz med sprite oppi før jeg ble gravid! Så da jeg drakk 2.juledag var det bare det det gikk i ;-) er supergodt!

oij, fredag er jo snart :-D Skal tro hvor morsomt det blir å få se spira da!! åååh :-)

Dæsken, må få si at det er nå utrolig bra gjort å ha helt flat mage når du fødte et barn for bare 8 mnd siden????? wow!!! Da er det ikke rart du ikke har mage ennå :-P Hos meg tyter den ut, ser ikke ut i måneskinn om dagene,hehe :-P men er blitt sånn rundt å fin da, så jeg venter bare at folk skal bynne å spørre om det er noe der. kanskje det er to, hihi?? :-)

hahaha, GLEMTE du av d ja :-P jeg elsker å lage mat så middager planlegger jeg ukesvis iforveien faktisk :-)

Idag har jeg akkurat laget chicken curry med salat og ris ;.-))

Ikveld har jeg invitert mamma opptil søstra mi og mannen hennes på lasagne som jeg skal lage :-) Når de har lagt barna sine så kommer jeg opp med maten;-) har handlet is til dessert som er snadder med penøtter, banan, nonstop og m&m til! yyum :-) Skal også ta med kortskalle spillet så vi får en koselig kveld sammen som en familie :-)

Har du forresten msn?? visst du har lyst kan du gjerne legge meg til ;-)

Skrevet

dyttte :-)

Skrevet

Haaaaallois:)

Huff vettu jeg tror nesten jeg ville droppa ferien kanskje da...så er alt på det tryggeste:) Leste alle svarene nå som du har fått i den andre linken din om dette her..er jo litt skummelt om du ikke får komme hjem da..og flytrafikken blir jo mer og mer streng. MEN, har du tenkt på og kjøre da, du og samboeren din?

Dere kan jo fly til gardermoen, og kjøre leiebil derfra? Tenk så koselig tur da:) Bortsett fra alle do-pausene..haha:)

El om dere flyr dit, og leier bil hjem? Avis leier jo ut over hele europa TROR jeg, og da kan man låne en bil fra en plass tror jeg, og levere en helt annen plass...

Høres jo ut som en suuuper ferie da, men hele familien:) Så hadde jo vært veldig synd å gå glipp av den;(

Oj oj, jeg skjønner godt du ikke liker rødvin så godt da! Jeg har desverre drikki litt for mye av det selv og lå bare og spøy..men men, utrolig nok liker jeg det nå enda=)

Vettu, jeg tror jeg har bakovervendt livmor jeg, så jeg er nok utrolig heldig=) Det blir uansett veldig spennende på ultralyd i morgen..jeg gleder og gruer meg kjenner jeg!

Ååå...jeg elsker indisk mat, men sambo hater det...blir litt for mye norsk tradisjonsmat her, men i dag er det pannekaker, så jeg gleeeder meg=) Røra står klar i kjøleskapet:)

Herre min hatt så koselig det høres ut og samle familien til spill og lasagne! Du er jaggu snill som skal ordne det!=)=) Du kan godt få lage litt til meg også altså;)

Jeg må bare stikke nå, jeg er avhengig av homeandaway!!! Hørt om den serien?

Jeg har desverre ikke msn da det bare fucker opp pc'en hele tia...så det er slettet for godt!!=( Men jeg lover og si ifra om jeg laster det ned igjen en dag:)

Home and Away nå, koooooooooos og klem:) Og lover og svare litt bedre senere=) Men nå hører du ratt ikke fra meg før etter ul.

Skrevet

Hey :-)

haha, jeg nevnte for samboern hva du sa og han nektet plent... kom ikke på tale å kjøre nei :-( Men jeg får nesten bare vente og se hvordan formen er når jeg blir såpass langt på vei ;-) Kanskje det går superbra!! Vil på ferie!! ;-)

ÅÅh, du må fortelle med engang hvordan det gikk!!! :-)) Så utrolig spennende med ultralyd da!! ;-)

Hehe, norsk mat er jo godt da ;-) men enig i at det er viktig å variere slik at man ikke blir matlei ;-)

flink du er som får til å steike pannekaker :-P Jeg har ikke tålmodighet til slikt :-P

Visst vi noen gang møtes skal du få 6 retters middag hos meg :-) Det lover jeg :-))

haha, home and away har jo tatt helt av om dagene :-) men en bra serie ja!!!

Ah, hvor kjipt at den lager krøll på pcn da :-/

Idag har jeg ringetime hos legen min (hadde ikke noe ledige timer!!) så da får jeg bestillt ultralyd :-) Har endelig tatt mot til meg! Skal på 1.svangerskapskontroll i mai :-) Da er jeg i uke 14, men de sa det gikk bra på legekontoret så hva vet vell jeg :-P Men da har jeg jo vært på ultralyd først og vet hvordan det står til i magen!

Her er det strålende sol idag, nydelig vær :-) Får bare håpe at sneen smelter snart, så det blir nogenlunde bart til 17.mai :-)

Hoff, jeg må vell shine kjøkkenet og vaske klær nå :-) kan du skjønne at 2 voksne skal lage så mye skittenklær!!!? :-P Ska tro når lille gullet kommer i tillegg :-)

Ååh, nå er jeg så spent på hvordan det går med deg!!! :-) Håper du snart er tilbake fra ul!!

Tenker på deg, shnuppa!!

Godklem

Skrevet

Dytt :-) spent nå!!

Skrevet

Heia!

Du hadde kanskje ikke tid til å komme innom igår? Hvordan går det med deg?? hva viste ultralyden? :-)

Skrevet

HeeeeeeeeeeeI=)

Dårlig tid akkurat nå, så svarer mer senere, MEN ultralyden gikk BRA! Husker ikke helt hvor langt hun sa jeg var på vei...hehe..var nå noen dager tilbake tror jeg.

Hjertet slo og alt satt som det skulle. Livmoren min var ikke bakoverbøyd, så jeg var bare heldig som fikk sen mage som andregangs:)

Tror det var 8+6 hun sa..hehe

Lover å skrive mer senere snupps:)

Skrevet

Jahoo! hvor utrolig bra å høre!!! :-))) Gleder meg sånn på dine vegne!! ;-)

Du får svare når du har tid, søta :-)

Jeg skal snart bort til mamma nå, hun skal lage deilig søndagsmiddag :-) Ikke så kvalm idag heller, så dette skal bli koselig ;-)

De skal forresten ringe meg fra føden imorgen og si når jeg kan komme på ultralyd til uken :-) jeg gleder/gruer meg sånn :-/ Men det skal gå bra!!! Ja!!

godklem

Skrevet

dyyyytt:-)

Skrevet

er du her? :-)

Skrevet

Heeei=)

jeg beklager virkelig at jeg er så lite her om dagen assa! Tror det er fordi det begynner å bli så lyst og varmt ute, at det er mye bedre å være litt ute enn å sitte inne...jeg gleder meg så vanvittig til grillsesongen jeg nå at jeg får ikke det sagt:)

Så får man bare håpe man slipper unna den altfor sterke varmen i år:) Jeg gikk jo høygravid forrige sommer, og det gikk superbra fordi det bar jo ikke så varmt ute=) Synd for alle andre, bra for oss gravide:)

Har de ringt deg fra sykehuset enda? Det går sikkert kjempebra på ultralyd vettu!! Bare slapp av og ta det med ro:) Hvor langt er du kommet nå egnetlig? *glemsk* jeg..hehe

Nå er det ei som vil ha grøten sin her, så jeg får gi henne det da, stakkar...hun får jo hverfall ikke til det selv. Haha..de er jaggu hjelpesløse disse små!

Masse klemmer

Skrevet

Hehe, selvfølgelig er du heller ute enn å sitte her på bim :-D Det er vell blitt helt bart og sommer der du bor?? ;-) Her er det masse sne, men nydelig solskinn og skikkelig "gå på skitur på fjellet vær" :-)

Oij, det har jeg ikke tenkt på engang :-/ at det kommer til å bli svinevarmt å drasse på magen til sommeren, hehe :-P selv om vi ikke er høygravide da, så er vi nå sannelig godt gravide på sensommeren ja ;-)

De har ikke ringt ennå :-( Men da sender de sikkert brev :-)) Jeg blir 11 uker på fredag!! :-)) Så er vell 10 + 4 :-) helt sykt å tenke på at det bare er litt over en uke igjen i dette trimesteret!!! Å du blir 10 uker imorgen? :-)

Jeg håper så inderlig at det kommer til å gå bra på ultralyd ja!! Da skal jeg rope ut til alle, hehe ;-)

Ja, det er nok lite de får til selv når de er små, helt avhengige av at noen omsorgsfulle mennesker tar vare på dem :-)

Jeg skulle til å legge deg til som venn, men du har jo ikke profil så da gikk ikke det ann :-P

Du får kose deg kjempe masse, søta!! Nå skal jeg ut å gå en tur mens gubben er på jobb :-)

Hade! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...