Gå til innhold

til dere som lurer på om rockeringen funker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne rockeringen er ikke magisk. Man kan ikke sitte på sofaen mesteparten av dagen, spise snop og ikke gjøre noe med kostholdete om man ska gå ned både i cm og i vekt. Det finnes ikke noen quick-fix på hvordan man får en six-pack eller flat mage til sommeren. Det det derimot finnes er redskaper som kan hjelpe en på veien, som feks rockeringen eller sit-ups. Rockeringen er gøy å bruke, den trener magemuskler og det gir deg en bedre holdning men den fjerner ikke magefett magisk. Det at den masserer (banker deg) gul og blå kan nok være litt til hjelp på sideflesket men det er bare en ting som fjerner magefett og det er trening og bra kosthold. Rockingen er bare et redskap på veien. Jeg har ringen og elsker den, tror også den har mer effekt en sånne plastringer som nesten ikke veier noen ting. Jeg har gått ned i både vekt og cm siden jeg har fått den, men vekten har nok gått ned pga kostholdsendring og masse trening. Ikke bare pga rockeringen men det hjelper meg på veien. Sit-ups er det kjedeligste jeg vet om, men rocking er kjempegøy derfor funker det for meg.

PS. Nå skal du se for deg en svææær dame, med stor rumpe og svære overarmer, pupper og mage. Så får hun rockeringen i posten og 4 uker senere er hun fortsatt en svææær dame med store armer, pupper og rumpe..men midjen.. nejdu, den er slank og fin med six-pack ruter.. Realistisk? eh nej! hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å faen...

penger ut vinduet dette her altså!! :(

Skrevet

yadda

haah! japp! om noen får gode resultater av å bare rocke i 20 minutter om dagen uten noe som helst annet så vil jeg jaggu ha en ny kropp. Jeg vet iallefall at det ikke funker på min, også virker det på enkelte her inne som om de bare vil ha en quick-fix på magen liksom. ;p

Skrevet

Ja alle skulle vel helst hatt en qucik-fix.. må nok under kniven da!

Vel, jeg er godt i gang med rockinga, hvis jeg nå bare får skjerpet meg med annen trening blir det kanskje bra etterhvert. :) Kostholdet er ok, spiste snop i helgen men har klart å kutte ut på hverdager, jubel!! :)

Skrevet

Jeg GLEDER meg til jeg også kan rocke =)

Er gravid og trener 2-3 ganger i uka nå. Styrketrening.

Gleder meg til jeg kan trene litt mer intensivt som spinning osv, og da skal jeg rocke rockering om kveldene foran tv'n :D Har stor tro på at det vil funke :)

(med såklart resten av treningen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...