Gå til innhold

Dukkehus !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er det noen som kan gi meg ett supertips til dukkehus kjøp?

Har en liten jente som blir 3 år denne mnd og hun er så glad i slike ting ;) Håper noen kan gi meg ett supertips ...Ville egentlig lage selv ,men den tiden ....på forhånd tuuuusen takk !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de har noen ganske kule litt gammeldagse på toys r us=)

Skrevet

De har veldig fin på Tiny, dersom du ikke har denne butikken i nærheten, selger de like på sprell.no.

Skrevet

dukkestua.net har både gamle engelske dukkehus med ordentlig detaljerte møbler (nyyydelige, skal kjøpe et selv... til meg!) Når vi bare får bygget på huset... De har også dukkehus beregnet på små barn med stødige møbler og ingen løse deler...

Skrevet

Hm, nå er det visst solgt det som jeg så på, det var et ganske stort et som det i midten, men finere. Men det Lilac huset har jeg sett i virkeligheten, det er ganske søtt og passer fint for barn. Hun som driver butikken har stort sett det meste i alle fall, jeg har bestilt masse perler fra henne til smykker og sånt, og ingenting av det ligger ute på nettsiden hennes. Sikert bare å sende henne en mail.

Skrevet

de hadde ett på www.bokklubben.no, det kjøpe jeg til 4 årsdagen til prinsessen her i huset.. veldig pent og solid. og stort, så plass til mange ivrige barnehender.. de har en møbel pakke også me gode solide møbler uten små deler om en har mindre barni huset også

Skrevet

www.rkc.no

Alle varene føres hos maxbo.

Skrevet

Har et veldig fint dukkehus på sjarmtrollparty.no.

Du får ha et party, og med bra demosalg har du sjansen til å kjøpe for halv pris! uansett mange flotte vertinnegaver om du har selskap.

Sjekk sjarmtrollparty.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...