Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 30 uker nå, hva har dere som er like langt gjort så langt/gjort istand?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har såvidt gjort istand litt, men vi har ei jente fra før og får jente nå så det er mye vi ikke trenger å tenke på.

Vi har pusset opp barnerommet som de to må dele etterhvert iom at vi kun har 2 soverom, tenkte det var best å gjøre det mens vi bare har 1 barn som må sove inne hos oss mens det står på: )

Babyklærne er tatt opp av kjelleren, men ikke vasket enda.

Ellers er det et par ting vi må handle, bla bilsete og søskenvogn, men har ikke tenkt å gjøre det før i midten av mai, ca 1 mnd før termin.

Sist følte jeg større trang til å ha ting klart og hadde bla allerede vasket klær og kjøpt inn vogn på denne tiden. Hehe, litt rart det er så stor forskjell på første og andre gangen: )

Skrevet

Jeg er 32 uker snart, men har ikke ordnet mer siden jeg var 30 uker..

Her står vogn og bilsete klart. Alle babyklærne er vasket og lagt i hyllene. Klær til hjemreisen (babyens klær) ligger pakket i en pose, som snart skal legges i sykehusbagen når jeg føler jeg vil begynne å pakke den.

Det vi mangler nå er: Bæresele, vippestol, stelleprodukter, bleier, ei babydyne (har ei da, men vil ha ei til), nye flaskesmokker... Hmm... Begynner egentlig å føle meg litt stressa nå, for jeg har så masse skolearbeid den nærmeste tiden. Er redd jeg skal glemme noe viktig til babyen kommer, så burde vel bare få fiksa resten nå tvert!

Skrevet

Har ordnet med litt klær, og ryddet ut av rommet som skal bli barnerom. Det er vel stort sett det hele:) så nå er det snart klart til stellebord og alt annet:) håper jeg ikke blir for stor til å styre med alt det der, er i uke 32 nå, håper å få gjort mest mulig framover nå, gleder meg så til å kjøpe inn!

Skrevet

Har alt i hus bortsett fra seng. Har ikke gjort noe i stand bortsett fra at jeg har vasket babytøyet i dag. Er 40+0 (!)

Tar det heeelt rolig.

Skrevet

godt å høre at det er fler som ikke har alt helt ferdig...! for jeg er sent ute har jeg skjønt.

Skrevet

i uke 30 hadde jeg ordnet innkjøpene. etter det har jeg begynt å vaske klær osv. et tips er å begynne å gjøre seg tidlig ferdig for man vet aldri med formen i slutten...

nå har jeg bekkenøsning, itilegg er jeg syk osv så hadde blitt slitsomt med masse løping i butikker. men noen er jo i kjempeform da..

Skrevet

Da jeg var i uke 30 hadde vi egentlig ikke ordnet noe som helst... Hadde kikket litt på vogn & annet utstyr, men ikke kjøpt noe... Nå (uke 38) er vel det meste klart... Har ikke vasket alle klærene enda, og må kjøpe stelleprodukter, men ellers tror jeg det meste er klart. Og det er litt deilig egentlig :)

Skrevet

Er 36+2 idag,og er ferdig med innkjøp...Men vi er midt i flytting,så må vente med å sette det opp og legge alt klart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...