Gå til innhold

Ny mobiltelefon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forslag til type? Tror det blir en SE, er ikke spesielt glad i nokia.

Bør jeg kjøpe med eller uten abonnement? Hva lønner seg? Jeg må ha telenor da netcom ikke har dekning her.

Noen forslag til hvor jeg bør handle telefonen? Hvilken kjede eller nettbutikk er billigst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du BØR kjøpe uten abb - å kjøpe med er som å kjøpe på avbetaling. Se på totalprisen, dersom totalpris 1 år er lavere enn hva mobilen koster uten abb, kan det være intr.Men husk at de abb. med god subsidiering ofte er de dyre. Telenor har dog endel bra subsidieringer. Jeg har en greie for Nokia, men SE har mange gode. Tenk hvilke funksjoner du trenger mest? for min del var kamera, bra tastatur, god skjerm, mp3spiller viktig. Siden jeg snart triller vogn, og gjerne vil ta bilder av skjønnheten oppi vogna:) på amobil.no har du endel tester på mobiltelefoner. Står endel crap der også, men de kan komme med endel bra poenger. der er det også prisguide med billige butikker etc. Lefdal har jeg god erfaring med, billig butikk å gå til. Men det lønner seg å lete litt. guuudd løkk:)

Skrevet

Lyst på brukt mobiltelefon??

Jeg har en pent brukt LG Shine, som jeg vil selge. Kjøpt meg ny Sony Ericsson. Savnet "klapp" telefon, derfor bytta jeg...

Skrevet

Har en splitter ny E90 tilsalgs her... (sambo) Splitter ny, uten abm. Stilig tlf, men er en mini "data" da;) For stor for min del, men stilig som sagt:)

Skrevet

Eller så anbefaller jeg K810i (som jeg har selv).

Kjempe god tlf:)

Skrevet

Jeg og sambo skal kjøpe oss tlf nå, vi ska kjøpe oss LG KU990 viewty.

Skal visst være veldig bra! Fått masse bra på tester.

Hvis du går på www.forbruker.no, så har de testet masse mobiltelefoner, veldig kjekkt å se hvordan de ligger an der! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...