Gå til innhold

Hmz..

Gjest Ingen skal få!

Anbefalte innlegg

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

Jeg var nede i 1230tiden og sjekket posten og der lå det bare reklame.. Er litt usikker på om den reklamen har ligget der hele helgen og at posten kanskje ikke har kommet.. På den annen side vil jeg føle meg fryktelig desperat og frustrert frue om jeg går ned en gang til og sjekker..

Hmz...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, for etter et par dager med regning og sjekking av selvangivelsen på nett begynner jeg å bli rimelig desperat etter å få resultatet ;)

Skrevet

Hvordan rakk du å svare så fort!! :D

Skrevet

jeg er rask :P

sånn er det bare ;O)

Skrevet

Faen altså. Naboen sin hadde kommet feilsendt til oss, men vi har ikke fått. Utrolig dårlig gjort.

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Sånn får du opp rette tallet:

1) gå inn på altinn.no, logg inn, gå inn på selvangivelsen.

Åpne alle "postene". Skriv opp hva hver post heter, og tallene som står der (skriv opp både tall til venstre og høyre). skriv ned ALT,

2)Gå inn på skatteetaten.no . Gå på "skatteberegning". Fyll inn navn, ant barn osv på steg 1. På steg 2 finner du postene. f.eks post 2.1.1 = inntekt i fjor. Legg inn alle tallene på rett post. Husk å legge inn de tallene som sto til høyre under posten på altinn på høyre side i der du fyller inn summen hos skatteetaten. samme med tall som står til venstre.

3)Når du har fyllt inn alle postene på skatteetaten, fyller du inn hvor mye skatt du betalte i fjor helt nederst på steg 4. under der kommer det da opp hvor mye du får igjen eller må betale.

Dersom det er forandringer legger du inn forandringer istedenfor de tallene som sto på selvangivelsen.

Skrevet

Jamen jeg aner jo ikke hva jeg har betalt i skatt :- p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...