På vei igjen <3 Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Vi har fått omgangssyken i hus. Eldste av jentene har spydd i hele natt, og jeg har diare, vondt i magen, og er veldig kvalm. Jeg har jentene hjemme, og om en halvtime kommer eldstemann hjem også. Han krever ikke så mye, men jeg må leke sykepleier for eldste av jentene, og underholde yngste. Hun er i super form, og krever sitt.. Jeg har ikke overskudd til dette i dag, har bare lyst å legge meg.. Mannen er på jobb, og skal på kurs etterpå. Kommer ikke hjem før sent i kveld, etter leggetid for barna. Synes dere jeg er smålig og dum hvis jeg ber ham komme hjem for å hjelpe meg istedetfor å gå på kurs? Kan jeg kreve at han gjør det? Isåfall, hva skal jeg si?
~~DoraDora~~ Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 hehe det høres nesten ut som om mannen din er en fremmed for deg.... Klart du bør si han må komme hjem i stedetfor å dra på kurset. Det bør han da ha forståelse for :-)
petite fleur Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Du er jo syk! Da burde han selv foreslå at han dropper kurset og blir hjemme med familien. Mener nå jeg da;-) God bedring til dere alle!
Anne-B. Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Det hadde jeg glatt bedt samboeren min om å gjøre. Komme hjem, altså. Sist jeg gjorde det, hadde jeg så kraftig omgangssyke at jeg svimte av, så det var lurt.
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Gjett om e hadde gjort det ja:)
celodi Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 ja,det ville jeg gjort... Og det synes jeg han bør gjøre også!!!
MrsDior & baby-Dior Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 ehm.. hvis han vet du er syk, så burde han ha kommet hjem uansett, eller ivertfall spurt deg om han skal komme...
På vei igjen <3 Skrevet 7. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. april 2008 Nå står ikke verden til påske! Han kommer hjem! Har ofte ellers fått høre at jeg må forstå at han må sånn og sånn og ikke kan komme hjem fordi om jeg er syk. (Var mye sånn før vi fikk barnehageplass) Kjenner jeg er så letta nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå