MammaMø85 Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Har IKM den 14, veldig spennende! Samboeren min er 15år eldre enn meg,får stadig kommentarer fra folk om dette, ikke at det plager meg stort, men er jo litt rart å tenke på at når jeg er 50 så er han 65.. flere her som er i forhold med stor aldersforskjell?
Monique72 Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Vel... jeg har som regel vært sammen med gutter som har vært 8-10 år eldre enn meg... Men han jeg til slutt valgte å gifte meg med er faktisk 5 år YNGRE enn meg. Kjekt med en ung og sprek mann. )
Rebekka82FØDEKLAR:) Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Min samboer er ni år eldre enn meg. Han er 35 nå. Jeg fyller snart 26. Er jo ikke så stor aldersforskjell synes jeg. Men blir spennende å se når vi blir eldre hvordan det gir seg utslag da. Kunne ikke hatt det bedre enn jeg har det med han. Merker jo selvfølgelig aldersforskjellen på en del ting. Han kan snakke om ting som han gjorde i tenårene da jeg fortsatt bare var ei lita jente:) Ellers har jo jeg mest venner på min egen alder, og hans venner er jo litt eldre så.
oftebustat Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Helt enig, yngre menn er tingen:) Min er 6¨år yngre enn meg!!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Var i et hvor han var 8 år eldre enn meg, men vi merket veldig aldersforskjellen. Da var jeg 26 også så var ingen "ungsau". Nå er jeg gift med en som er nesten 3 år yngre enn meg. Alder er bare et tall på papiret, det er hvordan man er som person som avgjør om det vil funke eller ikke :-)
maria isabell Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 15 år er ikke så mye akkurat passelig:) ikke tenk på det, finnes de som har 30 års forskjell:)
SusieQ Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Vi har 13 år mellom oss. Han er eldst. Jeg har aldri hatt det bedre med livet og kjærligheta enn det jeg har nå. Er litt redd for at det blir mange år alene på slutten av livet, men den tid den sorg.
mastermind Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Tror ikke mang merker forskjellen så godt nå. Verre senere. Dersom aldersforskjellen er 15, tenk da når du er 60, er han 75. Det er en periode man merker det godt. Tante og onkel har denne forskjellen, og etter at han begynte å rote litt, og hun fremdeles er i full jobb som styrer, merker de det veldig godt. Men hvor mye skal man egentlig tenke på det? Vi lever jo bare en gang. Om kjemien stemmer og to personer elsker hverandre mener jeg at alder får komme i andre rekke. Kan ikke gå rundt de neste 35 årene og tenke på han du elsket men ikke har bare pga noen år aldersforskjell. Det blir man iallefall ulykkelig av.
Nibba FØDEKLAR :-) Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Min forrige sambuar var 16 år eldre enn meg, og det plaga meg ikkje i det daglege, men eg tenkte ein del på korleis det kom til å bli når vi vart eldre. Uansett, dette forholdet tok slutt etter nokre år, og like etter møtte eg han som eg no er gift med. Han er tre år yngre enn meg, ung og sprek ;-)
MammaMø85 Skrevet 7. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. april 2008 Det har jeg også tenkt på, mange år alene... Hva hvis han blir pleietrengende mens jeg er kjempe aktiv osv... men uforutsette ting kan jo også skje, uansett om man er 70 eller 20.. den tid den sorg, men føler jeg ofte må forklare for andre at vi virkelig er glade i hverandre og at vi ikke merker særlig mye til forskjellen.. Kan bli lei av å forklare og nesten forsvare seg.. Var tilogmed noen som lurte på om jeg hadde en dårlig far, siden jeg "trengte" eldre menn nå... Kjempe provoserende altså!! Kjæresten min kan jo ikke noe for når han ble født!
enik<3M06&L08<3 Skrevet 7. april 2008 #11 Skrevet 7. april 2008 her er det 12 år imellom(han eldst) plager meg ikke. og merker aldri aldersforskjellen uten om når han snakke rom ungdoms tida si! han drakk, jeg lekte med Barbie, hehe.. jeg pleier og si at vist han dør når jeg er 60, så har jo jeg den fordelen at jeg kan ta igjen det jeg ikke fikk gjort når jeg var 20!(haha, bare kødd)
prematur chris Skrevet 7. april 2008 #12 Skrevet 7. april 2008 jeg er 23 og sambo er 40 merket det godt i starten fikk mange stygge blikk og komentarer,,,gikk så innpå meg at det ble slutt en stund,men fant til slutt ut at jeg blåser i hva folk sier bare jeg har det bra,vi har det kjempe bra sammen nå og bare gleder oss til å bli en familie.han har to barn fra før på 17 og 19,men vil ikke kalle meg stemor av den grunn.hehe
vimsan Skrevet 7. april 2008 #13 Skrevet 7. april 2008 Jeg har hatt forhold der han har vært 5, 11 og 14 år eldre, en som er 4 år yngre. Han jeg valgte er 2 år yngre enn meg og hadde barn fra før (som meg) så vi ble vel en "moderne familie" med både mitt og ditt barn og nå får vi et vårt også:-) Men det sies jo at vi kvinner lever 2-3 år lenger enn menn, så da skulle det passe akkurat:-) hehe
Mamma mjaua Skrevet 7. april 2008 #14 Skrevet 7. april 2008 2 år aldersforskjell mellom meg og samboer. vi får vårt første barn nå i august. ingen har barn fra før:)
Hilde_85 Skrevet 7. april 2008 #17 Skrevet 7. april 2008 Min er 11 år eldre enn meg! Har ikke merka noe forskjell. Bare helt helt i begynnelsen da jeg fortalte det til mamma og noen andre så syns de det var litt rart, men nå sier alle at vi passer jo perfekt sammen!
👀tante Sofie 👒 Skrevet 7. april 2008 #18 Skrevet 7. april 2008 Sambon minj e 9 år eldre enn meg. Merker aldersforskjellen på noe, men så er jo han verdens beste så det gjør ingenting. Var gift med en som var 4 år eldre enn meg--men på tankemønstret skulle en tro at han var 20 år eldre!! ----og han har et yrke der han blir pensjonist 62 år gammel--tenk på hvor mange år jeg kommer heim til ferdig middag og nyvasket hus.17 år.(HAHA)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå