Gå til innhold

Finnes det en lykelig slutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

veninna mi var på ul i dag 9+2. Der så de en pose med LITT hjerte aktivitet. Hun skal tilbake om en uke. Akkurat det samme skjedde sist og da var det dødt uka etter. Er det noen som har noen lykkelige historier for å holde håpet oppe denne uka,? Jeg har så forferdelig vondt av henne. Hun har hatt to ma.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, jeg føler virkelig med venninnen din. Det var det samme som skjedde meg forrige gang, svaaaak hjerteaktivitet i uke 9 og legen sa at det var omtrent garantert at det ville ende i SA og mente derfor jeg ikke burde håpe noe særlig. I uke 10 var det ingen aktivitet og det kom ut av seg selv i uke 11. Hun sa likevel at de aldri utfører utskraping før de er 110% sikker på at det ikke er liv laget, for hun hadde, ved noen få anledninger, sett at fosteret tok seg opp igjen.

Livet er urettferdig noen ganger. :-(

Skrevet

Of ja det er det virkelig. Jeg er jo gravid jeg også, og jeg syns det er så skremmende med alle svangerskap som ender i ma og sa. Har selv hatt to, men har også tre barn. Krysser fingrene for at det går bra denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...