Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 fortsette å være inni meg etter sex når vi legger oss til å sove. Samtidig vil han kna og kose med brystene mine. Jeg er ikke så glad i dette, for jeg klarer ikke å sovne mens jeg kjenner at han sakte skrumper inn og glir mer og mer ut av meg. I tillegg kjenner jeg bare hvor klissent det blir mellom beina. Han vil også alltid ha en hånd nedi trusa mi når vi feks ligger på sofaen og ser på tv. Da ligger han og fikler med klitoris hele tiden. Lar en finger lgli inn innimellom osv. Dette er jo pirrende når vi lissom skal ha sex etterhvert, men han gjør dette ellers også. Han sier han elsker å være nær meg. Men det er da måte på. Andre som også har menn som liker dette?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Hørtes slitsomt ut . Jeg vil også være i fred når jeg skal sove, og få tørket vekk klisset mellom beina fortest mulig. Og musa mi vil jeg ha i fred så lenge vi ikke skal ha sex!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Mann her. Min kone og jeg er ganske samkjørte når det gjelder sex; én orgasme og vi er ferdig, og da er det ingen mer beføling. I det tilfellet er kanskje du og din partner litt i utakt. Når det gjelder sofalivet er jeg helt med! Jeg begjærer min kone og hennes kropp og elsker å ta på henne. Husk: motivasjonen er at du skal oppnå nytelse :-)
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 kjærsten min holder også alltid hånda på musa mi når vi ligger på sofaen, synes det er deilig jeg da. og ender som regel med at jeg alltid får en runde med oral sex så jeg kommer ikke til å klage på det noen gang. men så går jeg som regel rundt uten undertøy og det hisser han opp, så da får jeg vel som "fortjent" jeg liker at han er inni meg til han skrumper inn jeg da, men han liker ikke det selv, så her er det noe jeg savner, men men kan ikke få alt man vil ha heller. blir heller til at vi ligger ved siden av hverandre å koser enn at han er inni meg .. men så legger vi oss sjelden til å sove rett etter sex, blir gjerne til at vi snakker eller koser en time etter på om det er på kvelden, eller så står vi opp om det er morgen eller midt på dagen nå er vi rimlig nye kjærster så kan tenke meg dette dabber av etterhvert, men håper jo ikke på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå