Gå til innhold

Den derre rockeringen! Kanskje et litt anderledes spm.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en mamma, hun er litt over 40 og har født 3 unger, siste fikk hun for 18 år siden da jeg kom til verden. Dette har jo satt sine spor sånn rundt magen og, ja. Så det jeg lurte på, funker det å ta vekk dette rundt magen for henne også med den FANTASTISKE rockeringen? Har veldig lyst å kjøpe en sånn en til henne! Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, er vel sikkert flere her inne som er over 40 og har født 3 unger og har kjøpt rockering??

Eneste jeg mener jeg husker var hvertfall ei som hadde kjøpt til både seg og sin mor og de rocket og fikk resultater begge to - men husker ikke hvem det var da...

Nesten viktigere å vite om du tror at hun vil synes at det er morsomt. Hvis ikke blir den ikke brukt og da har den jo heller ingen effekt. :)

Skrevet

Så bra! Hun har virkelig lyst å få vekk den magen, så rocke hadde hun nok gjort, så absolutt. Men hørt at det er en sånn video med, kan man få den på norsk? På de norske sidene? Min mor liker ikke engelsk liksom...

Skrevet

Det tviler jeg på... vet ikke helt hvilken video du mener, hvis du tenker på en instruksjonsvideo så er den nok bare på engelsk. Men hvis du tror hun trenger instruksjoner for å komme igang, så står det jo litt her:

http://rockeringer.no/

Videoen følger forøvrig ikke med når du kjøper ringen altså! Du får kun ringen. Men det finnes video som viser hvordan man setter sammen og tar fra hverandre ringen, og hvordan man kommer igang med rockingen, på web-sidene til sports-hoop. Vil tro hun kan se på instruksjonsvideoen og forstå det selv om det er på engelsk. Uansett er den ikke vanskelig å bruke heller. :) Er forresten en link til en video på den siden også, men jeg tipper den videoen er på engelsk (får ikke sett på den herfra).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...