Gå til innhold

litt tidlig å få mage vel?


lisasmurf med 2 herlige små

Anbefalte innlegg

Jeg er 7+ 1 og jeg føler nesten jeg har fått mage allerede. Jeg jobber i barnehage og her i forrige uke satt jeg å leste for noen barn, hvor den ene kommenterte at magen min var stor. jeg ble litt satt ut, for ingen av barna i bhg vet at jeg er gravid. Litt tidlig med mage eller? eller kanskje jeg skulle vært i novemberklubben :o nei tror ikke det.. kan ikke forstå annet enn at jeg tilhører her. spørs vel om man bare er litt oppblåst, eller evt at man spiser litt mer enn før :)

 

I tillegg må jeg nevne at flere av barna har begynt å kalle meg mamma veldig ofte. Kanskje de har gjort det før også uten at jeg har tenkt over det, men jeg syns det er litt pussig. hehe.. kanskje de sanser at det er noe på gang. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia...

Tror ikke du er alene om å føle at du har fått mage, for det gjør jeg også..

Men jeg har lest et sted at man blir veldig oppblåst i begynnelsen, og jeg må si jeg føler meg rimelig oppblåst selv til tider..

Og da ser det ut som jeg har fått mage, mnoe jeg selvfølgelig ikke har, for jeg er bare 5+4. Hehe

Håper dette hjalp noe som helst for deg...:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar. det hjalp. idag får jeg faktisk ikke ordentlig igjen buksa. huff.. jaja.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler også jeg har fått mage, sliter med å få lukket buksene!

Men er nok bare luft...er jo bare 5+2!

Gleder meg litt magen kommer 'på ordentlig' :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...