Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Lever foreldrene deres/besteforeldrene til barna deres? og hvor mange eventuelt har dere?
pimpernell Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Har kun bestefar på min side. På samboers side er det bestemor, bestefar, stebestemor, stebestefar, oldemor, oldefar, steoldemor og steoldefar. Kan bli forvirrende dette her
line_n & sara Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 på min side, lever begge foreldrene, og de er gift på nytt, altså 2 biologiske og 2 "ste" besteforeldre, på hans side er det bare hans mor. (ingen av våre besteforeldre lever)
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 På min side har mini mormor, morfar, oldemor (mors mor) og oldefar (fars far) På samboers side er farmor, besse (stebestefar), farfar, A*** (ste bestemor) men ingen oldeforeldre..
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Alle 4 besteforeldrene til barna våre lever + 1 inngift siden mine foreldre er skilt. På sambo sin side lever alle oldeforeldrene til våre barn også. På min side lever alle utenom 1. 1 bor i utlandet og er meldt ut av familien og 1 er bare nesten meldt ut av familien. Så av besteforeldre og oldeforeldre har de alle utenom 3.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Mine foreldre er skilt, og begge gift på nytt så der har vi noen bonus-besteforeldre også. Svigerforeldrene mine begynner å bli gamle men lever i beste velgående. Altså har ungene farmor, farfar, mormor + bonusbestefar og morfar + bonusbestemor. I tillegg har de to oldeforeldre i live og en oldemor :-)
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Thea har mormor, morfar, farmor og farfar, samt en oldemor på min side
Katharina88*Angelica08 Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Foreldrene mine er skilt og gift på nytt de å... Min side: Mormor + Bonus Bestefar Bestefar + Bonus Bestemor 2 Oldemødre 1 Oldefar 2 Bonus oldemødre 2 Bonus oldefedre Mannen min sin side: 2 Oldemødre 1 Oldefar Farmor og Farfar Så jeg vil da si hu har full pot, stor familie.. Skal sies jeg ikke har kontakt med min pappa og hans nye kone..
Smiiil :o) Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Jenta mi har 2 bestemødre 2 bestefedre 1 oldemor 1 oldefar 1 toppoldemor Heldig hun da
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 Dere som har skilte foreldre, hva kaller dere bestforeldrene?
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 7. april 2008 #11 Skrevet 7. april 2008 Mine foreldre er skillt å har fått nye partnere. Disse blir kaldt for bestemor og bestefar. Gutten vår har: På barnefar sin side: Oldefar,oldemor,bonus oldefar,farmor og farfar. På min side: Mormor og bestefar, Morfar og bestemor,Oldemor og oldefar og enda en oldemor og bonus oldefar:-)
~\/ero~ Skrevet 7. april 2008 #12 Skrevet 7. april 2008 Lillegutt har alle besteforeldrene sine, ingen er skilt og dermed ingen stebesteforeldre. Han har også alle oldeforeldrene sine untatt en oldmor som døde veldig ung. Og ei tippoldemor på pappa'n sin side.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #13 Skrevet 7. april 2008 Vår lille har 4 besteforeldre og 6 oldeforeldre, og alle er ekte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå