line_n & sara Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 det var en lang middagstråd her for noen dager siden, men den er vell langt borte nå! kan foreslå... fransk fiskegrateng (fra frysedisken..overraskende god) ovnsbakt ørret med masse krydder på (anis, fennikel, einer, chili etc i morter, og smør på fiskestykkene) kesam med pepperrot som saus. (fersk) laks med pesto (lages på samme måre som ørreten over, bare pesto istedenfor krydder) og pasta til. mexicansk gryte..med enten fahitas og kesam til lasanje med en enkel grønn salat. denne må du dessuten prøve http://www.healthandgoodness.com/nutritiondiet/recipe_CarrotOrangeSoup.htm kjempegod suppe, blir en god middag med godt og ferskt brød til! jeg spiser ikke kjøtt, jeg da, men håper jeg kan inspirere litt alikevell!
Gjest Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 mossaka spaghetti makaronigryte fiskegrateng fiskefileter kjøttkaker hamburgere tomatsuppe med egg og makaroni kyllingfilet med ris,saus og salat kyllingvinger med pommes frites fiskepinner med hjemmelagd potetmos tacoburgere taco lasagne kylling i pita pølser og potetmos pølser i lompe/brød pizza svinekoteletter med ris og salat kjøttkaker grønnsakssuppe pytt i panne med speilegg biff med baktpotet, salat og rødvinsaus baktpotet med fyll hmm... da stoppet dte opp litt:/ litt matlei om dagen skjønner du...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå