Gå til innhold

blir såååå fustrert......

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle egentlig hatt IKM 26 mars, men den kom ikke, har masse symptomer på graviditet..som f.eks kvalme, mens smerter, humørsvinginger, går ofte på do, ømme bryster....

ei venninde sa at jeg kanskje tenker på det så mye at symptomene kommer fordi at jeg vil at dem skal det, men saken er den at vi har tatt en pause i prøvinga, fordi vi driver å flytter og skifter jobber. så har ikke hatt tid til å ha tenkt på det i det hele tatt!

men tok en test i dag, og den var negativ...hmm...

blir en smule forvirra.....hvor blir mensen av, om jeg ikke er gravid?? hmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet, du kan jo være en av dem som produserer lite HcG i begynnelsen. Det er visstnok mange som ikke har testet positivt før flere uker etterpå=)....så det er håp=)

Tvi tvi og masse lykke til!!!

Skrevet

Pause ja, men det passer jo alltid bra med ett lite mirakel =) Kommer nok to streker på testen din snart skal du se! Masse lykketil

Skrevet

et lite mirakel er alltid velkommen hos oss :) :)

thanx jenter for så positive tanker, håper det blir positivt på neste test da! :)

Skrevet

Jeg testet heller ikke positiv selv om jeg var ganske sikker på at jeg var gravid. To uker etterpå var testen positiv:P mn veldig svak positiv. Heller ikke på blodprøvene hos legen var nivået av HCG særlig høyt hos meg. Så der er jo sjanse for at du er gravid:)

Lykke til:)

Skrevet

håper det er sånn med meg også!!

har sååå lyst på et lite mirakel :) <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...