Gå til innhold

dere som ikke bruker babymat på glass!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fordi ungen deres ikke liker smaken av ferdigmat? Lurer på om det kunne vært et marked for ferskere typer babymat, nemlig :) En ting til: har det noe med barnets alder å gjøre - f.eks dårlig utvalg for den aldersgruppa??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun spiser det,men jeg syns det smaker æsj faktisk, så jeg vil hun skal spise hjemmelaga mat i stedet. Og fargen på de foskjellige er rett og slett motbydelig.

Og hvordan får de den skikkelig orange fargen i fra? URK....

Skrevet

Jeg lager all middagen selv, rett og slett fordi jeg er veldig glad i å lage mat ! Synes det er greit at han venner seg til å spise nesten det samme som vi voksne. Har ikke noe prinsipielt i mot å kjøpe middagsglass, men synes det er vel så enkelt å lage store porsjoner hjemmelaget og fryse ned. Gutten er 8 mnd nå, spist middag i ca 3 mnd... Gjør meg ikke noe å bruke et par timer i uka på dette, er nå tross alt hjemme for tiden :)

Synes jo at hjemmelaget smaker best, da. Men poden ser ikke ut til å bry seg om hva han får.

Skrevet

Smaken, utvalget i retter i forhold til den type mat man spiser selv...

Jeg ville gjerne at vår skulle like vår mat og ikke den som er på glass. Så han fikk hjemmelaget mat med samme type matvarer som vi bruker mye av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...