celodi Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Så dritt vondt når jeg puster,klarte nesten ikke trekke inn luft når jeg gikk til jobb i morgest..Og er så vondt når jeg må hoste,prøver og holde igjen hosten for jeg vet det blir kjempe vondt..Ikke noe vondt i halsen,men er kjempe hes,klarer nesten ikke snakke,ikke mye stemme der.. Hva kan det være da tro?aldri hadd det sånn jeg..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 hm.... tja, halsbrann? Du kan jo ta deg en tur til lege. Litt vanskelig for oss å stille en diagnose liksom.
celodi Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2008 nei,er ikke halsbrann,det har jeg hadd =) Joda,skjønner det,bare ville sjekk om andre har hadd det slik..Tenkte på bronkitt eller noe?men har ikke peiling=)
lisje marthemora Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Kan jo kansje være lungebetendelse, ta deg en tur til lege og sjekk.
celodi Skrevet 7. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2008 ja,må vel ordne meg en legetime...hoster masse og det er så vondt..Syter som en liten unge vett=) men det er såå vondt=)hehe
celodi Skrevet 7. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. april 2008 Blir jo bare verre og verre...Så tungt og puste..Hoff!!!!Lei av alt som har med sykdom og gjøre nå altså!!!! Må ringe legen i morgentidlig og prøve og få meg time..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå