Plutseliten :) Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 I går spilte datteren min sin siste seriekamp Hun fortsetter med treninger frem til sommeren,men kampene er slutt. 7 år med cuper i inn og- utland,reiser,kjøring,dugnad,heiing,tribuner,vaffelsteking,kakelotteri, søppelplukking,vasking av drakter,legevaktsbesøk,klister og sosialt felleskap er over. Det er litt rart kjenner jeg....en epoke som har tatt mye men gitt mest. Hun begynner på videregående til høsten,skolen og lekser krever enormt...og med 3-4 dager trening i uka +kamper i helgene måtte noe prioriteres. Valget har hun selv tatt,og det var en lykkelig jente og en stolt mamma som etter kampen i går ble hyllet...og som en verdig avslutning : kåret til banens beste spiller Nå er det bare å fortsette å kaste ball med minstemann...og lade opp til nye år med lagspill )))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Oi, ikke rart det føles litt rart! Fra å være busy hele tiden til å plutselig slippe alt på en gang...... Men ofte det som skjer når barna begynner på videregående. Det krever såpass mye jobbing at det nesten ikke er mulig å ha et så stressende løp i tillegg til skolen. Men du, tenk på all den tiden du kan bruke på andre hyggelige ting, som du sikkert ikke har hatt tid til å prioritere - det blir jo flott!!! Og så hyggelig med en verdig avslutning - kan tenke meg dere var stolte begge to:-) Flinke jentene!!
Maud Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Så fint med en sånn flott avslutning da. Det kan man virkelig kalle å gi seg mens man er på toppen. Jeg synes det er litt trist jeg at så mange jenter gir seg med idrett i den alderen, men det er fint at de tar et bevisst valg og prioriterer det som er viktig for dem. Kanskje lillegutt også blir et balltalent? Interessen er vel der i det minste ;-)
Karomamma Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Gratulerer med banens beste og kjempeinnsats (begge to, hehehe)!! Kanskje hun kommer seg tilbake på håndballbanen etterhvert? Det er mange muligheter på litt lavere nivå og som tar mindre tid... Studentlag, vennelag og bedriftslag. Flink er hun, i hvert fall!!
dritgrei hei hei! Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Dette re jo egentlig vemodig, men jeg klarer ikke å la være å smile litt... for jeg har virkelig prøvd å slutte med KM-arbeod i maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange år, men er man bitt avbasillen, så skifter jo bare basillen form... hun blir sikkert trener for de små i løpet av et skund eller to :-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå